Γιάννης Παπαχρήστου (Coca-Cola Τρία Έψιλον): Σημαντική χρονιά ανάπτυξης

Αύξηση 4,6% στον όγκο πωλήσεων, 5,2% στα καθαρά έσοδα και 26,2% στην κερδοφορία πέτυχε η Coca-Cola Τρία Έψιλον το 2018, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

 

Συγκεκριμένα, ο όγκος πωλήσεων ανήλθε στα 110,8 εκατ. κιβώτια το 2018 έναντι 105,9 εκατ. το 2017, τα καθαρά έσοδα πωλήσεων ανήλθαν στα 480,7 εκατ. ευρώ έναντι 456,9 εκατ. ευρώ το 2017, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων της χρήσης ανήλθαν στα 11,7 εκατ. ευρώ έναντι 4,2 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε 18,8 εκατ. ευρώ από 14,9 εκατ. ευρώ για το 2017.

 

Σημειώνεται ότι το 2018 συνεχίστηκε και το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας με συνολικές επενδύσεις στη χώρα ύψους 17,8 εκατ. ευρώ ενώ στα 89,5 εκατ. ευρώ ανήλθε η συνεισφορά της εταιρείας στα φορολογικά και ασφαλιστικά έσοδα του κράτους.

 

Με την ίδια ώθηση

 


Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018, ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε: «Το 2018 ήταν μια χρονιά σημαντικής ανάπτυξης στην οποία συντέλεσαν η δυνατή τουριστική σεζόν και το βελτιωμένο οικονομικό περιβάλλον. Πετύχαμε ανάπτυξη στην κατηγορία των αναψυκτικών, με αιχμή τις Coca-Cola Zero και Coca-Cola Regular, ενώ ανοδικά κινήθηκαν τα Schweppes, η Sprite και το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ. Το 2019 συνεχίζουμε με τις ίδιες βάσεις να δημιουργούμε αξία για τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και φυσικά για την ελληνική οικονομία και κοινωνία».

 

Οι τρεις άξονες


Όπως σημειώνεται στην ετήσια οικονομική έκθεση για το 2018, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, που συμπληρώνει φέτος τα 50 της χρόνια, στηρίζει τη στρατηγική και τους στόχους της για τη βιώσιμη ανάπτυξη σε πέντε πυλώνες: φροντίδα για τους ανθρώπους, συνεισφορά στην οικονομία της χώρας, βιώσιμη ανάπτυξη και εξοικονόμηση πόρων, δημιουργία αξίας στις τοπικές κοινωνίες και καινοτομία για τους καταναλωτές και τους πελάτες, με στόχο να τους προσφέρει το κατάλληλο προϊόν, στην κατάλληλη συσκευασία και τιμή, για κάθε κανάλι διανομής και ανταποκρινόμενο σε κάθε ευκαιρία κατανάλωσης.

 

 

 

 

 

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ