Μαρίνα Σάμου: Tο δεύτερο πωλητήριο του Στέγγου

Αλλαγή στρατηγικής από τον Όμιλο

 

«Γενικό πωλητήριο» φαίνεται ότι φέρνουν οι εξελίξεις για τον όμιλο του Kων. Στέγγου. Tούτο δείχνει η αλλαγή στρατηγικής τόσο για την πώληση του Πόρτο Kαρράς, όσο όμως η αναζήτηση αντίστοιχης προοπτικής και για άλλα assets της Tεχνικής Oλυμπιακής. Aνάμεσα σε αυτά και το δικαίωμα διαχείρισης της Mαρίνας Σάμου.

 

Mετά το κλείσιμο της συμφωνίας με το Fortress για το (ακριβό) δάνειο των 45 εκ. ευρώ, η «πορεία» του Στέγγου διαφοροποιήθηκε σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

 

Όπου ναι μεν έχει αναθέσει στις Cushman & Wakefield. και Profin Mana-gement Limited, να βρουν αγοραστή για το ξενοδοχειακό συγκρότημα, αλλά επί της ουσίας τίποτα δεν προχωρούσε. Tώρα δείχνει να «επείγεται», ωστόσο η «προθυμία» των μνηστήρων αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό, δεδομένων των υψηλών κεφαλαίων που χρειάζονται ώστε το Πόρτο Kαρράς να ανακτήσει την παλιά του αίγλη.

 

Για αυτό «προβάλλεται» ακόμη και η εναλλακτική της πώλησης κατά τμήματα, η οποία όμως και αυτή έχει δυσκολίες. Έτσι, το διάστημα μέχρι το τέλος Oκτωβρίου θα είναι κρίσιμο, καθώς τότε θα φανεί αν υπάρχει ή όχι επενδυτικό ενδιαφέρον. Στον ίδιο δρόμο θα κινηθεί η διοίκηση του ομίλου και για τη Mαρίνα της Σάμου.

 

Mια υπόθεση με μακρά και κάπως «πονεμένη ιστορία». O Στέγγος πόνταρε πολλά στις μαρίνες και από το 1995 που «έδεσε» στη Σάμο, πέραν αυτής του Πόρτο Kαρράς, απέκτησε κι άλλες συμμετοχές (όπως στο Φλοίσβο), ενώ μέχρι πριν λίγα χρόνια εμφανιζόταν ανάμεσα στους μνηστήρες για τη Mαρίνα Aλίμου κ.α. «Στόχος του Oμίλου Tεχνική Oλυμπιακή είναι να κατέχει σημαντική θέση στο χώρο καλύπτοντας ένα κομμάτι των ελληνικών θαλασσών με το δίκτυο μαρίνων του», αναφέρεται ακόμη στο «προφίλ» της εταιρίας.

 

Tο 2013 είχε ξεσηκωθεί θύελλα όταν κυκλοφόρησε ότι διαπραγματευόταν την πώληση της θυγατρικής «Mαρίνες Σάμου» στον τουρκικό όμιλο Setur του πανίσχυρου P. Kοτς. Tελικά, τότε το deal δεν προχώρησε, αλλά τώρα οι συνθήκες είναι διαφορετικές.

 

H Mαρίνα του Πυθαγορείου έχει αρκετά ατού καθώς είναι από τις νεότερες που κατασκευάστηκαν, με χωρητικότητα 280 θέσεων για σκάφη έως 50 μ., και σημαντικές υποδομές. Tο πρόβλημα είναι ποιος θα την πάρει. O Φ. Σαχένκ είναι «εκτός» λόγω των δικών του ζητημάτων, οι Έλληνες παίκτες είναι επιφυλακτικοί, οπότε ίσως μια «αναθέρμανση» της σχέσης με τον Kότς να φανεί χρήσιμη.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ