Εκτιμάται ότι θα αυξηθούν τα συνολικά έσοδα κατά 10-12%
Την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων της «SHISEIDO» και «DOLCE & GABBANA» όσον αφορά στην ελληνική αγορά, εξασφάλισε η Notos Com.
Το deal έκλεισε πριν λίγες ημέρες και εκτιμάται ότι η νέα συμφωνία θα συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του 5ετούς αναπτυξιακού πλάνου του ομίλου τα αποτελέσματα για τον όμιλο θα είναι ιδιαίτερα θετικά καθώς θα αυξηθούν τα συνολικά έσοδα κατά 10-12%.
Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η «NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε.» ανακοινώνει τη διεύρυνση της συνεργασίας της με τη «SHISEIDO ΕΜΕΑ», αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διανομή των Brands «SHISEIDO» και «DOLCE & GABBANA» για την ελληνική αγορά.
Η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας της Εταιρείας στην αγορά των ειδών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, όπου ήδη διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της καταξιωμένα brands όπως, μεταξύ άλλων, CHANEL, CLARINS GROUP, LVMH FRAGRANCES, GUERLAIN, HERMES, EUROITALIA, SISLEY, BVLGARI, BPI.
Η ανάληψη των 2 νέων Brands θα ενδυναμώσει σημαντικά το μερίδιο της NOTOS COM στην κατηγορία περιποίηση προσώπου, σώματος και αντηλιακών (με το brand SHISEIDO), ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει την ήδη ηγετική θέση της εταιρείας στην κατηγορία αρωματικών (με το brand D&G).
Σημειώνεται ότι η νέα συνεργασία θα αυξήσει τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά 10-12%, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του 5ετούς αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει, σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται.
H NOTOS COM ευχαριστεί τους Πελάτες, Προμηθευτές και τα 1.500 άτομα Άξιο Προσωπικό της, που τη στήριξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, η οποία έπληξε ιδιαίτερα τον Όμιλο κυρίως λόγω της ευρύτερης παρουσίας του σε συγκεκριμένα σημεία του κέντρου της Αθήνας.
Τέλος, ο Όμιλος NOTOS COM θέλει να ευχαριστήσει τα Πιστωτικά ιδρύματα που με τη στάση τους συνέβαλαν στη βιωσιμότητα της Εταιρείας, συνεκτιμώντας τις συνθήκες αυτές οι οποίες επηρέασαν την οικονομική αποσταθεροποίησή της», καταλήγει.