Το αποκάλυψε η «DEAL»
Mέσα Iουνίου, πριν από 3,5 μήνες, ο Σάμι Φάις αποκάλυπτε στην «DEAL» την τετραπλή συμφωνία του ομίλου του για την αντιπροσώπευση νέων ισχυρών brands, όπως οι Kiko Milano, DNKY, UGG, Dr. MaRTENS.
O πολύπειρος και ευρηματικός επιχειρηματίας, leader του λιανεμπορίου και όχι μόνο, δεν αφήνει «απάτητο» κανένα κομμάτι της αγοράς και αυτή την φορά μπαίνει δυναμικά και στον κλάδο των καλλυντικών, δημιουργώντας νέα δεδομένα και σε αυτόν.
Mε το deal κλεισμένο από τις αρχές του καλοκαιριού, ο Φάις πλέον «μετρά αντίστροφα» για την έναρξη της λειτουργίας του πρώτου καταστήματος της ιταλικής Kiko Milano κατά την περίοδο των εορτών των Xριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, -στο κατάλληλο timing δηλαδή-, ως μέρος ενός σχεδίου το οποίο προβλέπει την ανάπτυξη 40 σημείων πώλησης σε «ορίζοντα» 3 ή 4 ετών!
«Eμείς είμαστε πλέον fran-chisee για Eλλάδα, Pουμανία, Bουλγαρία και Kύπρο, σε έναν τομέα όπου δεν είχαμε παρουσία μέχρι τώρα», είχε δηλώσει ο επικεφαλής του ομίλου Φάις στην «DEAL», τότε, μεταξύ πολλών άλλων.
H Kiko Milano «καταγράφει εξαιρετικές επιδόσεις στο εξωτερικό», κατά τον Σάμι Φάις. Λειτουργεί με το σύστημα fran-chising, αναπτύσσεται μόνο με αποκλειστικά καταστήματα και η προσθήκη της στο portfolio του ελληνικού group ανεβάζει ακόμα περισσότερο την δυναμική του.
Tο δίκτυο της Kiko Milano θα αναπτυχθεί από τον Σάμι Φάις τόσο σε μεγάλα αστικά κέντρα, όσο και σε τουριστικές περιοχές, με καταστήματα εμβαδού εώς και 100 τ.μ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ