Βελτιωμένος κατά 5,2% εμφανίζεται ο κύκλος εργασιών της Sephora για το 2018, καθώς διαμορφώθηκε στα 50,3 εκατ. ευρώ έναντι 47,8 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ η ανάπτυξή της το πρώτο τετράμηνο του 2019 «τρέχει» με 10,1%.
Παραμένει ο τζίρος σε υψηλά επίπεδα
Τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρήσης αντανακλούν την προσπάθεια της εταιρείας να κρατήσει τον τζίρο σε υψηλά επίπεδα, μέσω της εκπτωτικής πολιτικής της, ενώ στα συγκρίσιμα υποκατάστηματα η αύξηση του κύκλου εργασιών έφτασε στο 5,6%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε από 40,96% σε 42,16% το 2018, με τα μικτά κέρδη να διαμορφώνονται στα 21,2 εκατ. ευρώ έναντι 19,59 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, το καθαρό αποτέλεσμα παρέμεινε αρνητικό στα 906.718 ευρώ από 1,38 εκατ. ευρώ το 2017.
Το δίκτυο
Η εταιρεία διαθέτει πλέον 34 καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα και θυγατρική στην Κύπρο, καθώς το προηγούμενο έτος προχώρησε στην αναστολή της λειτουργίας ενός υποκαταστήματος