Οριακή αύξηση τζίρου στο λιανεμπόριο

Στοιχεία για το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου

 

Αύξηση κατά 1% σημειώθηκε το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου στο λιανεμπόριο.

 

Η αύξηση ωστόσο είναι οριακή καθώς μειώνεται ο ρυθμός αύξησης πωλήσεων των σούπερ μάρκετ στο 2,9% στο οκτάμηνο της χρονιάς από 3,4% στο α’ εξάμηνο.

 

Σημειώνεται ότι στο α’ εξάμηνο του 2019 η κατανάλωση κατέγραψε άνοδο κατά 3,4% σε αξία και 2,9% σε όγκο πωλήσεων, ωστόσο σε επίπεδο οκταμήνου ο ρυθμός ανάπτυξης περιορίστηκε (εξαιτίας των επιδόσεων Ιουλίου-Αυγούστου) στο 2,9% σε όγκο και αξία σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

 

Αναλυτικότερα, στο οκτάμηνο του 2019 οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 3,2% σε αξία και 3,3% σε όγκο, τα είδη προσωπικής φροντίδας κατά 2,4% σε αξία και όγκο και τα είδη οικιακής χρήσης σημείωσαν οριακή αύξηση κατά 0,9% σε αξία και οριακή πτώση κατά 0,9% σε όγκο πωλήσεων.

 

Στις επιμέρους κατηγορίες, αύξηση πωλήσεων κατά 7,2% σε αξία και κατά 6,8% σε όγκο κατέγραψαν τα κατεψυγμένα τρόφιμα, ενώ ακολούθησαν τα snacks που σημείωσαν άνοδο πωλήσεων 5,7% σε αξία και 7,4% σε όγκο και τα συσκευασμένα τρόφιμα οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 5,1% σε αξία και 4,3% σε όγκο.

 

Σημειώνεται ότι σε επίπεδο εξαμήνου οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 3,9% σε αξία και κατά 3,4% σε όγκο, τα προιόντα υγείας και προσωπικής περιποίησης κατά 1,9% σε όγκο και αξία, ενώ τα είδη οικιακής χρήσης είχαν καταγράψει αύξηση πωλήσεων κατά 1,3% σε αξία και πτώση κατά 0,8% σε όγκο. Στα κατεψυγμένα τρόφιμα καταγράφηκε αύξηση της αξίας πωλήσεων κατά 8,1% και του όγκου κατά 6,8%, ενώ στα σνακ ενισχύθηκαν οι πωλήσεις κατά 7,7% και ο όγκος πωλήσεων κατά 8,2%.

 

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ