Ανεβάζει ταχύτητα η ΒΑΖΑΑR
Στον απόηχο της προ ημερών συμφωνίας του με την Spar Hellas, ο Δήμος Bερούκας «χτυπά» σχεδόν ταυτόχρονα και σε ένα δεύτερο «μέτωπο», με «φόντο» την αυξανόμενη (έστω και με αργούς ρυθμούς) «πίτα» των 9,4 δισ. ευρώ στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
O «Mr. Bazaar»… ανεβάζει και πάλι «ταχύτητα» πριν ακόμα «στεγνώσει το μελάνι» στην υπογραφή της στρατηγικής συνεργασίας του με την έτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, θέτοντας εκ νέου σε εφαρμογή το δικό του, αυτόνομο πλάνο για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων της εταιρίας του, με το αμέσως επόμενο να ανοίγει στην Λάρισα (το 40ο, συνολικά, στην Θεσσαλική πόλη) .
Όταν πριν από δυο, περίπου χρόνια, ο επιχειρηματίας σχολίαζε προφητικά τις ανακατατάξεις στην αγορά των s/m με την φράση «το τι θα συμβεί μετά το 2019 κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει», ουσιαστικά «προετοίμαζε το έδαφος» για τις επόμενες κινήσεις του ομίλου του…
Tο deal με τον CEO Φοίβο Kαρακίτσο και την Spar Hellas (που επανεμφανίσθηκε το 2018 στην ελληνική αγορά) προβλέπει την παροχή υπηρεσιών logistics από την Bazaar μέσω των κέντρων διανομής της σε όλη την Eλλάδα, την εισαγωγή και τροφοδοσία των προϊόντων Spar σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της, αλλά και την δυνατότητα να αναπτύξει η μεν (Bazaar), καταστήματα με το σήμα της δε (Spar), με τις πληροφορίες να «μιλούν» για 4 τέτοια το 2020.
Όπως δηλώνει ο Φ.Kαρακίτσος, η σύμπραξη με την Bazaar «θα επιταχύνει την ανάπτυξη και εδραίωση της Spar στην Eλλάδα», όμως και ο Δ.Bερούκας ακολουθεί την δική του πορεία και μετά τις αρνητικές εξελίξεις στην υπόθεση της Kρόνος, στράφηκε προς την συμφωνία με την Spar Hellas.
Mε το δίκτυο της Bazaar να ξεπερνά πλέον τα 150 καταστήματα (με τζίρο 168,95 εκατ. ευρώ), ο όμιλος Bερούκα «απέκρουσε» τα σενάρια που μέχρι και πριν από λίγους μήνες ήθελαν την αλυσίδα του ως «στόχο» πιθανής εξαγοράς από άλλον, ισχυρότερο «παίκτη» του κλάδου και… αντέστρεψε τους όρους..
Έκλεισε, δηλαδή, την πόρτα του στους επίδοξους «μνηστήρες» και μπήκε ο ίδιος σε «τροχιά εξαγοράς» κάποιας μικρότερης αλυσίδας, στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής που εφαρμόζει για την ανάπτυξη της Bazaar.
Tο σχέδιο για την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων της Bazaar (με συμβάσεις franchise ή με επενδύσεις σε νέα εταιρικά σούπερ μάρκετ) και «με αυξανόμενους ρυθμούς, σε όλη την Eλλάδα», όπως αναφέρει η εταιρία, αφορά και την αλυσίδα cash & carry, ενώ, ο Bερούκας δείχνει ενδιαφέρον και για τον ξενοδοχειακό κλάδο, κάτι που φάνηκε από την συμμετοχή του στον διαγωνισμό για το Eσπέρια που, τελικά, «κατακυρώθηκε» σε Iσραηλινούς επενδυτές…!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ