Εικοσιπέντε εκθέτες «μετρά» ήδη η λίστα των ελληνικών και κυπριακών επιχειρήσεων, που θα συμμετάσχουν στη Διεθνή Έκθεση Παιχνιδιού, Spielwarenmesse, η οποία πραγματοποιείται από τις 29 Ιανουαρίου μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου 2020, στη Νυρεμβέργη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, για την έκθεση του 2020, που θα είναι εναρμονισμένη με την ψηφιακή εποχή και θα φιλοξενήσει περί τα 120.000 νέα προϊόντα και καινοτομίες, ενημερώθηκαν, στην Αθήνα, υποψήφιοι να συμμετάσχουν επιχειρηματίες, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης “Spielwarenmesse Dialog”, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας “Dialog Tour” της Διεθνούς Έκθεσης Παιχνιδιού της Νυρεμβέργης.
Στην εκδήλωση, σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο γενικός διευθυντής και μέλος Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Α. Κελέμης και η εκπρόσωπος του Εκθεσιακού Οργανισμού Spielwarenmesse eG στην Ελλάδα και Κύπρο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Δήμητρα Καλύβα, ενώ την παρουσίαση της έκθεσης πραγματοποίησαν ο Christian Ulrich, διευθυντής του τμήματος Marketing και η κα. Scarlett Wisotzki, διευθύντρια του Γραφείου Τύπου του Εκθεσιακού Οργανισμού Spielwarenmesse eG.
Ο κ. Ulrich αναφέρθηκε στη δυναμική της έκθεσης, αλλά και στη συμμετοχή της Ελλάδας σε αυτή κυρίως από πλευράς επισκεπτών, που ξεπερνούν ετησίως τους 1.000. Στην τελευταία της διοργάνωση, το 2019, συμμετείχαν 2.886 εκθέτες από 68 χώρες και 66.876 επισκέπτες από 132 χώρες, σε μία εκθεσιακή επιφάνεια 170.000 τ.μ., γεγονός που κατατάσσει τη διοργάνωση στην πρώτη εμπορική έκθεση του κλάδου παγκοσμίως.
Κατά την ομιλία του, ο κ. Ulrich σημείωσε πως μετά τον εορτασμό των 70 χρόνων της έκθεσης, η διοργάνωση του 2020 με το σλόγκαν: «Η ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ. ΕΣΕΙΣ;» έρχεται να παρουσιάσει όλες τις προκλήσεις, με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ο κλάδος, όπως είναι η μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι υψηλότερες προσδοκίες και απαιτήσεις αυτών, καθώς και τα ηλεκτρονικά καταστήματα και να προετοιμάσει τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις εν λόγω προκλήσεις προς όφελός τους.
Από την πλευρά της η κυρία Wisotzki υπογράμμισε ότι η Spielwarenmesse φροντίζει να βρίσκεται «μπροστά από τις εξελίξεις», παρέχοντας μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, καθώς και νέα “trends”. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρει ειδικούς χώρους για διαφορετικές ομάδες – στόχους, όπως για παράδειγμα τον χώρο “Toys meet Books”, τους δύο ειδικούς χώρους “Tech2Play” και “Είδη Baby & Infant”, αλλά και την αίθουσα “TrendGallery”, η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρεται στους υποψήφιους όπως και στους νικητές των Βραβείων ToyAwards, που καλύπτουν τέσσερις ηλικιακές κατηγορίες. Στην “TrendGallery” στεγάζεται επίσης το “Toy Business Forum”, στο οποίο συμμετέχουν υψηλού επιπέδου ομιλητές, εστιάζοντας κάθε μέρα σε ένα διαφορετικό θέμα.