Αλλά που;
Στα «πέτρινα χρόνια» της οικονομικής κρίσης ο leader της αγοράς των καλλυντικών, ο όμιλος Σαράντη, αναδείχθηκε ως ένας από τους «πρωταθλητές των εξαγορών», έχοντας προσθέσει στο δυναμικό του σημαντικά brands, αλλά και ολόκληρες εταιρίες. Kυρίως στο εξωτερικό. Mε διψήφιο αριθμό deals να καταγράφεται στο ενεργητικό του και με επενδύσεις μερικών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, κατάφερε με αυτή την επεκτατική πολιτική του να «πατήσει πόδι» και σε άλλους κλάδους, όπως τα είδη οικιακής χρήσης και όχι μόνο. Mε νέο του «εφαλτήριο» την «επιτάχυνση» των πωλήσεων του (266,82 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, αυξημένες κατά 9,01%), ετοιμάζει νέα επενδυτικά «χτυπήματα» και νέες εξαγορές, χωρίς ωστόσο να είναι ακόμα ξεκάθαρο αν αυτές θα προέλθουν εκτός ή εντός των συνόρων.
O Σαράντης, βέβαια, είχε προϊδεάσει ότι θα εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο της απόκτησης κάποιων από τις «κόκκινες» εταιρείες στην ελληνική αγορά, από τα πεδία του ενδιαφέροντος του, ωστόσο, δεν προχώρησε τελικά σε κάποια εντυπωσιακή κίνηση. Θα το κάνει τώρα ή θα επιμείνει στο εξωτερικό; Πιθανόν, αναλόγως και των ευκαιριών που θα εμφανισθούν…
H εισηγμένη σκοπεύει να δώσει έμφαση, όπως ενημερώνει, στην διατήρηση μιας δυναμικής ανάπτυξης, με το βλέμμα στραμμένο στην καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, την επέκταση σε νέες αγορές, αλλά και τις εξαγορές!
Aπό τα βασικά κριτήρια για τις αποφάσεις οι οποίες θα ληφθούν λίαν προσεχώς, πέρα από την εκ νέου αύξηση των πωλήσεων του, είναι η περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, αλλά και την δημιουργία προστιθέμενης αξίας στους μετόχους της.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ