Σχέδιο αναβάθμισης της αγοράς
«Legendary Food». Έτσι ονομάζεται το επενδυτικό σχέδιο των 12 εκατομμυρίων ευρώ στην Αγορά Αρσακείου με στόχο την προσέκλυση πάνω από 3 εκτομμύρια τουρίστες. μέχρι το καλοκαίρι του 2021.
Ειδικότερα σχεδιάζεται μέχρι το καλοκαίρι στη Στοά Αρσακείου, να δημιουργηθεί μια πρότυπη κλειστή αγορά τροφίμων κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών food halls.
Σύμφωνα με τον Άρη Κεφαλογιάννη, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας ειδικού σκοπού Legendary Food τα κεφάλαια που απαιτούνται για την υλοποίηση της παραπάνω επένδυσης προέρχονται από ίδιους πόρους αλλά και από επενδυτικά κεφάλαια.
Το Πρόγραμμα Αξιοποίησης του Αρσακείου Μεγάρου περιλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της Στοάς Βιβλίου, της Στοάς Ορφέως και του Αίθριου του Αρσακείου, συνολικής έκτασης 11.000 τ.μ., ενώ παραμένουν ως έχουν οι χώροι που μισθώνει από το 1984 το Συμβούλιο της Επικρατείας, το Θέατρο Τέχνης και ο χώρος εκδηλώσεων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.
Κατά τον κ. Κεφαλογιάννη που είχε τον λόγο κατά την παρουσίαση της επένδυσης στόχος είναι το Food Hall να προβάλλει την ποιοτική ελληνική παραγωγή τροφίμων και τη σύγχρονη ελληνική γαστρονομία, μισθώνοντας αφενός καταστήματα σε Έλληνες παραγωγούς αλλά και δημιουργώντας χώρους εστίασης.
Σήμερα λειτουργούν συνολικά 55 καταστήματα στο Μέγαρο Αρσακείου, ωστόσο, η αρχιτεκτονική μελέτη (η οποία αναμένεται να ανατεθεί σύντομα σε ένα δίδυμο ξένων και ελληνικών αρχιτεκτονικών γραφείων) θα δημιουργήσει τη νέα εικόνα του χώρου και άρα την συνολικά αξιοποίησιμη επιφάνεια.
Σύμφωνα με τον ίδιο στην πρώτη φάση λειτουργίας η εν λόγω αγορά εκτιμάται ότι θα προσελκύσει 3 εκατ. επισκέπτες σε ετήσια βάση, ενώ εκτίμησε ότι η μέση απόδειξη θα κινηθεί στα 14 ευρώ. Πρόσθεσε δε ότι η όλη επένδυση εκτιμάται να είναι κερδοφόρα από τη δεύτερη ολοκληρωμένη χρήση της.
Σ’αυτό το στάδιο επένδυσης θα προστεθεί επίσης και ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας προϊόντων ελληνικής διατροφής αλλά και μια σειρά συμπληρωματικών δράσεων.