Ο Γενικός Διευθυντής της Mars East Med, Jonas Schauman, σε συνάντηση που έγινε παρουσία στελεχών της εταιρείας γνωστοποίησε ότι ύστερα από ένα δύσκολο 2018 η ελληνική αγορά ανακάμπτει. Η περασμένη χρονιά όπως και το 2017 το μερίδιο της εταιρείας βρισκόταν υπό πίεση.
Όπως σημείωσε η εταιρεία κατάφερε να αλλάξει την εικόνα που εμφάνιζε το προηγούμενο διάστημα και να επιστρέψει στην κερδοφορία γεγονός που θα αποτυπωθεί στο τέλος του 2019.
Με αύξηση πωλήσεων άνω του 8% στην ελληνική αγορά κλείνει το 2019 για την, έναντι μείωσης 7% την προηγούμενη χρήση.
Η σταθερές συνεργασίες έχουν αποδόσει
Η λογική της εταιρείας σύμφωνα με τον Jonas Schauman είναι η ανάπτυξη γερών βάσεων με τους συνεργάτες. Οι σταθερές συνεργασίες με τους πελάτες και την τοπική αγορά είναι κάτι στο οποίο μπορεί να βασιστεί η επιχείρηση. Στόχος πάντα είναι το αμοιβαίο όφελος τόσο της εταιρείας, των συνεργατών, των πελατών και των προμηθευτών. Φυσικά δεν μένουν απέξω και οι καταναλωτές των προϊόντων της Mars.
Το μέγεθος της Mars
Η Mars είναι μια παγκόσμια εταιρεία με πάνω από 100 χρόνια ιστορία, παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες και δίκτυο 125 χιλιάδων συνεργατών, διαθέτοντας ένα πολύ γνωστό χαρτοφυλάκιο σημάτων, όπως τα Mars, M&M’s, Bounty, Dove, Maltesers, Whiskas, Pedigree, Uncle Ben’s, Orbit κ.α.