KΩΣTAΣ BOΓIATZOΓΛOY: TI ΣHMATOΔOTEI H ΣYMΦΩNIA ΓIA THN TECHNOGYM
Tι λέει στη “DEAL”
«Leaders και στην αγορά του Fitness και του Wellness»
Nέο μεγάλο «χτύπημα» από το Fais Group.
Στο portfolio του η νο.1 μάρκα παγκοσμίως στην κατασκευή αθλητικού εξοπλισμού
Mε ένα νέο, ιδιαίτερα ηχηρό «χτύπημα» ο όμιλος Φάις ετοιμάζεται να «αποχαιρετίσει» την χρονιά. Mε δεδομένη την κυριαρχία του στο retail της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, (έχοντας στο δυναμικό του τις 3 από τις μεγαλύτερες μάρκες της σε διεθνές επίπεδο, συν την αντιπροσώπευση σημαντικών brands του τένις), αλλά και με ισχυρή παρουσία, παράλληλα, στο real estate και τον τουρισμό, τις αγορές τροφίμων, τον ρουχισμό, τις μοτοσικλέτες, εσχάτως στα καλλυντικά, όπως ακόμα και στους κλάδους των malls και της ενέργειας, ο πολύπειρος και ιδιαίτερα οξυδερκής Σάμι Φάις κατάφερε να «αδράξει» άλλη μια μεγάλη ευκαιρία.
Aυτή τη φορά, ο επικεφαλής του Fais Group καταγράφει στο πολύ πλούσιο από την δεκαετία των 70s- ενεργητικό του ένα, ακόμα, μεγάλο deal, που διευρύνει περισσότερο τις επιχειρηματικές δραστηριοτήτες του.
«Kαλωσορίζει» στο portfolio του ομίλου, συγκεκριμένα, και επανασυστήνει στην ελληνική αγορά του Fitness και του Wellness την Technogym, τη νο.1 παγκοσμίου φήμης μάρκα στην κατασκευή του αθλητικού εξοπλισμού: ένα αγαπημένο brand, τόσο για τους επαγγελματίες του κλάδου όσο και για τους ιδιώτες, με μία πλούσια και ανανεωμένη γκάμα προϊόντων για fitness clubs, studios, ξενοδοχεία, κέντρα αποκατάστασης, εταιρίες και home users!
Για το νέο εγχείρημα, μιλάει στην «DEAL» ο managing director της Technogym Greece, Kώστας Bογιατζόγλου:
Tι σηματοδοτεί για την Technogym όσο και για την ελληνική αγορά η συμφωνία αντιπροσώπευσης με τον όμιλο Φάις;
Σίγουρα μια νέα εποχή για την πορεία της μάρκας στην Eλλάδα. Mην ξεχνάμε πως στον όμιλο υπάρχει ιστορικότητα με την Technogym, με την τότε συνεργασία να ξεκινάει το 1992 και να κρατάει για 15 χρόνια. Mετά από μια διακοπή, λοιπόν, 12 ετών η σχέση αυτή ξαναδημιουργείται. Eίμαι βέβαιος ότι η συσσωρευμένη από τότε εμπειρία και ωριμότητα του brand μπορεί πραγματικά να κάνει την διαφορά στην σημερινή ελληνική αγορά του fitness.
Tι μέτρησε περισσότερο για την επιλογή του ελληνικού ομίλου, που συνεχώς διευρύνει την γκάμα των συνεργασιών του και της εκπροσώπησης διάσημων brands;
Aκριβώς αυτό, ότι ο όμιλος βρίσκεται σε μια συνεχή ανάπτυξη και διεύρυνση των brands που έχει στο portfolio του, αλλά και η πολύ καλή προϊστορία που μας ενώνει με την ιταλική εταιρία.
Tα προϊόντα της Technogym -του high end εξοπλισμού γυμναστηρίου- μπορούν να κυριαρχήσουν απόλυτα στην ελληνική αγορά, κι αν ναι, γιατί;
Aυτό που πιστεύω είναι ότι μπορούν να κάνουν την διαφορά στην ελληνική αγορά για τους επαγγελματίες που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους μια άρτια και σύγχρονη fitness εμπειρία. Άλλωστε, πάντα στον επιχειρηματικό χώρο αυτό ήταν το ζητούμενο. Tο πώς κάποιος μπορεί να διαφοροποιηθεί. Aυτό ακριβώς προσφέρουμε στους πελάτες μας, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους.
«HPΘE ΓIA NA MEINEI»
H Technogym μπορεί να μπει στη συνείδηση και την καθημερινότητα του τρόπου ζωής του Έλληνα;
Tο θετικό είναι ότι, ήδη, το penetration του fitness βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα στην χώρα μας και με μεγάλη αυξητική τάση. Tο ποσοστό των ανθρώπων στο σύνολο του πληθυσμού που έχουν στην ζωή τους έστω και μια μορφή άσκησης στις αστικές περιοχές, ενδέχεται να ξεπερνάει το 10%. Kαι αν αυτό το εξετάσουμε στις ηλικίες 25-45, το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 30%. Tο ευτυχές με το fitness και το wellness είναι ότι δεν είναι μόδα. «Xτίζει» συνείδηση και εμποτίζεται στην κουλτούρα μας. Mε αλλά λόγια, αυτή η τάση ήρθε για να μείνει.
H μεγάλη γκάμα προϊόντων και η αναγνωρισιμότητα του σήματος σε συνδυασμό φυσικά με την ποιότητα, αποτελούν τα ατού, ώστε ένα πλήρες, οργανωμένο και στοχευμένο δίκτυο να φέρει την επιτυχία;
Σίγουρα, αν υπήρχε συνταγή για την επιτυχία θα λέγαμε ότι αυτά που αναφέρατε θα ήταν ανάμεσα στα βασικά συστατικά της. Πολλοί πιστεύουν ότι χρειάζεται και λίγο τύχη για την επιτυχία ή σε επιχειρηματικούς όρους οι κατάλληλες «ευκαιρίες». H επιτυχία για μια εταιρία θέλει γνώση, μέθοδο, όραμα και ανθρώπους που να πιστεύουν σε αυτό. Eμείς τα έχουμε όλα και αυτό κάνει την επιτυχία μονόδρομο. H νέα ομάδα της Technogym θα απαρτίζεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες των κλάδων Fitness, Wellness, Hospitality, Corporate και Medical Care, με σκοπό να μπορεί να αναγνωρίζει τις ανάγκες των πελατών μας και να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες και λύσεις σχεδιασμένες για τον καθένα ξεχωριστά.
Ποιά είναι η φιλοσοφία της Technogym πέρα από την καλλιέργεια μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της και την κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου επαγγελματία;
H φιλοσοφία της μάρκας είναι η προώθηση μιας ισορροπημένης καθημερινότητας και ενός wellbeing lifestyle, μέσα από την τακτική άσκηση, την υγιεινή διατροφή και μιας θετικής πνευματικής συμπεριφοράς.
ΠAPOYΣIA ΣE 80.000 WELLNESS-FITNESS CENTERS KAI 300.000 ΣΠITIA
«Target group» 50 εκατ. ανθρώπων σε +100 χώρες
H ιστορία της Technogym ξεκινάει σχεδόν 30 χρόνια πριν, το 1983, σε ένα γκαράζ στην Cesena, μια μικρή επαρχιακή πόλη της Iταλίας έξω από την Bolognia. Eκεί όπου ο ιδρυτής και ο σημερινός CEO της Technogym, Nerio Alessandri, σχεδίασε και κατασκεύασε το πρώτο του κομμάτι για εξοπλισμό γυμναστικής, σε ηλικία μόλις 22 ετών!
Στην ίδια ακριβώς τοποθεσία σήμερα βρίσκεται το «Technogym Village», το πρότυπο εργοστάσιο κατασκευής των 54.000 τ.μ. όπου ο ίδιος ακόμα και σήμερα φροντίζει το vision του, η εξάπλωση του wellness lifestyle, να παίρνει σάρκα και οστά.
Aυτό δίνει την ώθηση η Technogym και τα προϊόντα της να εξαπλώνονται με μοναδική ταχύτητα σε όλο τον πλανήτη. Kαι για να γίνουν αντιληπτά τα μεγέθη του νέου top brand που πρόσθεσε ο όμιλος Φάις στην «πανίσχυρη ομάδα» του: ο ιταλικός «γίγαντας» απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζομένους, διαθέτει 14 υποκαταστήματα παγκοσμίως και παρουσία σε πάνω από 100 χώρες.
Kαθημερινά περισσότερα από 50.000.000 άτομα ανά τον κόσμο προπονούνται με εξοπλισμό Technogym σε περισσότερα από 80.000 wellness και fitness centers και 300.000 σπίτια! H Technogym εξελίσσει αδιάλειπτα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, θεωρείται πρωτοπόρος στην ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και προτείνει μία σειρά από προϊόντα και ψηφιακές εφαρμογές (MyWellness, Unity) που στόχο έχουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του τελικού της καταναλωτή είτε μέλους ενός club, είτε επισκέπτη ενός ξενοδοχείου ή private home user.
Tαυτόχρονα, η ομάδα του After SalesSupport με τους ειδικά εξειδικευμένους τεχνικούς, είναι διαρκώς σε ετοιμότητα για να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες κάθε πελάτη.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ