Φέρνει νέα προϊόντα στην αγορά
Με νέες παραγωγικές μονάδες που θα πλαισιώσουν το σχέδιο της επιχείρησης για επέκταση, αλλά και με νέα προϊόντα στην αγορά, η Chipita ανανεώνεται και μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στο παιχνίδι διεκδίκησης νέων αγορών σε ΗΠΑ και Ινδίες.
Οι επενδύσεις που σκοπεύει να κάνει προς τους συγκεκριμένους τομείς εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 45-50 εκατ.ευρώ ετησίως. . Ήδη υλοποιούνται επενδύσεις για τη δημιουργία 4 νέων γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιο της Σλοβακίας, με ορίζοντα σταδιακής λειτουργίας την άνοιξη του 2020 και την άνοιξη του 2021. Ταυτόχρονα, εξετάζεται η πιθανότητα δημιουργίας νέου δεύτερου εργοστασίου στη Ρωσία, αλλά και η δημιουργία μονάδας στις ΗΠΑ, αγορά που «ξαναβλέπει» πλέον πιο επιθετικά ο όμιλος.
Πρόσφατα, εξάλλου, η Chipita ανακοίνωσε την απόκτηση πλειοψηφικής συμμετοχής (51%) της εταιρίας EPTA America, η οποία υπήρξε από το 2012 αποκλειστικός αντιπρόσωπος και διανομέας των προϊόντων της Chipita στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει τα διεθνή joint venture παραγωγής κρουασάν και σνακς προκειμένου να αναπτύξει περαιτέρω το αποτύπωμά της. Υπενθυμίζεται ότι η Chipita διαθέτει επτά ιδιόκτητα εργοστάσια (2 στην Ελλάδα και από ένα σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία, Ρωσία και Τουρκία). Επίσης, διαθέτει μέσω συνεργασιών (joint ventures) 4 εργοστάσια σε Σαουδική Αραβία, Μεξικό, Μαλαισία και Ινδία.
Πραγματοποιεί απευθείας πωλήσεις σε 43 χώρες και μέσω των κοινοπραξιών σε ακόμη 13 αγορές, οι οποίες αποτελούν το 85% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών της.
Ταυτόχρονα, η Chipita επενδύει στην εσωτερική ανάπτυξη νέων προϊόντων, τα οποία θα λανσάρει σταδιακά στις αγορές, ενώ μέσα στο 2021 αναμένεται να λανσάρει νέα κατηγορία προϊόντων που σήμερα δεν υπάρχει στην αγορά.