Το μπάσιμο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τα σχέδια για Κίνα και η ενίσχυση της παρουσίας στο εξωτερικό
Σε ριζικό lifting της εταιρικής ταυτότητας προχωράει η εταιρεία Coffee Island, όπου εκτός από την ανανέωση του λογοτύπου της, περιλαμβάνει και την ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων, καθώς και διεύρυνση των προϊόντων, ενώ στρέφει το βλέμμα της προς το εξωτερικό όπου στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας.
Το ποδαρικό στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έγινε με το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας να ανοίγει στο υπερπολυτελές εμπορικό κέντρο, Nakheel, ενώ επόμενο σταθμό, στο project της διεθνούς επέκτασης, θα αποτελέσει η Σαγκάη, με δεύτερο κατάστημα στις αρχές του έτους.
Η ανανέωση
Την ανανέωση του λογότυπου της εταιρείας, ακολουθεί η ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της, η διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, καθώς και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο των καταστημάτων Coffee Island, εντάσσεται το food project, με στόχο την παροχή μίας ευρείας γκάμας φρέσκων προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο μπορεί να απολαύσει πλέον από ένα πλήρες πρωινό έως ένα ελαφρύ γεύμα. Την ίδια στιγμή, ενισχύεται σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου, στον οποίο η Coffee Island έχει μακρά παράδοση, με νέα χαρμάνια, αλλά και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχία της Coffee Island κρύβεται στους ανθρώπους της. Για την Coffee Island όλοι οι συνεργάτες είναι μοναδικοί, γιατί ο καθένας συμβάλλει καθημερινά από το πόστο του, στη διατήρηση αυτής της μακράς πορείας της, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό χαρμάνι επιτυχίας και καινοτομίας. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον καθένα ξεχωριστά και φυσικά τους χιλιάδες επισκέπτες που μας επιλέγουν καθημερινά. Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητά της Coffee Island αποτελεί ορόσημο για εμάς. Έρχεται να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον».