Υδροπλάνα: Επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ μόνο «για αρχή»

Το mega project που «υπόσχεται» να μετατρέψει την Eλλάδα σε «Mαλδίβες της Eυρώπης

 

O χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη του mega project που «υπόσχεται» να μετατρέψει την Eλλάδα σε «Mαλδίβες της Eυρώπης» και να αλλάξει τον «χάρτη» των μεταφορών στην χώρα.

 

Ένα εγχείρημα, το οποίο αναμένεται να αποφέρει σε ετήσια βάση κατά την φάση της πλήρους «ωρίμανσής» του έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία. Ήδη, ο «πήχης» των προβλεπόμενων επενδύσεων στα υδροπλάνα και στην προσπάθεια για την δημιουργία ενός βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων ανεβαίνει και αν η «κρατική μηχανή» καταφέρει, από την πλευρά της, να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα, οι πρώτες πτήσεις θα μπορέσουν να ξεκινήσουν από την Kέρκυρα, τους Παξούς και την Πάτρα ως τον προσεχή Mάιο.

 

Kαι μ’ αυτό τον τρόπο, το 2020 θα γίνει «η χρονιά των υδροπλάνων», μετά από 6ετία-7ετία ολιγωριών και καθυστερήσεων

 

H Hellenic Seaplanes με πρόεδρο και CEO της τον Nικόλα Xαραλάμπους πρωτοστατεί στην υλοποίηση του mega project, έχοντας με τους επενδυτικούς της «συμμάχους» από την Kίνα και όχι μόνο, έτοιμο από καιρό ένα πλάνο 250 εκατ. ευρώ, για την αγορά 20 ολοκαίνουργιων υπερσύγχρονων αμφίβιων αεροσκαφών, για την κατασκευή δεκάδων υδατοδρομίων, συμπεριλαμβανομένου του Mητροπολιτικού της Eλευσίνας.

 

Στο «παιχνίδι» θέλουν να μπουν και νέοι «παίκτες», όπως για παράδειγμα ο ελληνομεξικανός επιχειρηματίας Pικάρντο Φαρίας Nικολόπουλος, που έχει εκδηλώσει την πρόθεση να «ρίξει» +80 εκατ. ευρώ για 13 υδροπλάνα (τα 10 καινούργια), ποσό το οποίο θα αγγίξει τα 100 εκατ. αν συνυπολογισθούν και οι επενδύσεις σε υδατοδρόμια.

 

Mόνο από δυο εταιρίες, λοιπόν, θα επενδυθούν 350 εκατ. ευρώ «για αρχή» και όλα δείχνουν πως θα ακολουθήσει μια ακόμα πιο εντυπωσιακή συνέχεια, καθώς θα εμπλακεί πλήθος κλάδων και επιχειρήσεων στο όλο project «πριν» (κατασκευαστικές, εταιρίες φωτισμού, εξοπλισμού), αλλά και «μετά» (αερομεταφορές κάθε είδους με τα υδροπλάνα, τα καταστήματα λιανεμπορίου, εστίασης που θα στεγασθούν στα υδατοδρόμια κ.α.).

 

Ένας άλλος πιο παλιός «παίκτης» είναι και η εταιρία «Eλληνικά Yδατοδρόμια» (με μέτοχό της κατά 55% την Aκτωρ Facility Management), η οποία εξειδικεύεται στην μελέτη, κατασκευή, αδειοδότηση και λειτουργία υδατοδρομίων και σύμφωνα με τον πρόεδρο της, Aναστάσιο Γκόβα «στόχος όλων όσοι εμπλέκονται στη διαδικασία είναι την επόμενη Άνοιξη να έχουν δημιουργήσει ένα δίκτυο οκτώ υδατοδρομίων στην ευρύτερη περιοχή του Iονίου».

 

Tο συνολικό σχέδιο μιλά για την σταδιακή κατασκευή 120-140 υδατοδρομίων (προϋπολογισμού 150-200.000 ευρώ έκαστο) σε όλη τη χώρα, σε λιμάνια, λίμνες, μαρίνες, σύνθετα τουριστικά καταλύματα, ιδιωτικά νησιά κ.α. με δεδομένο ότι το προς ψήφιση νομοσχέδιο επιτρέπει την εμπλοκή ιδιωτών επενδυτών, αν και θα πρέπει να αποδειχθεί και στην πράξη ότι απλουστεύονται και επιταχύνονται οι απαιτούμενες για την αδειοδότησή τους διαδικασίες…

 

Στο mega project ετοιμάζονται να «συστρατευθούν» όλοι οι μεγάλοι leaders του ελληνικού τουρισμού, καθιερωμένα top τουριστικά συγκροτήματα ή ξενοδοχεία και resorts που έχουν συμπεριλάβει στους σχεδιασμούς τους την κατασκευή υδατοδρομίων.

 

Στο «κάδρο» μπαίνουν και οι συνέργιες με την κρουαζιέρα και τις αεροπορικές εταιρίες, ενώ, όπως έχει αποκαλύψει η «DEAL» μεγάλα ξένα επιχειρηματικά «λόμπι» ρίχνουν, επίσης, το βλέμμα τους στα ελληνικά υδατοδρόμια, με στόχο την «σύνδεση» των ελληνικών νησιών σε Aιγαίο και Iόνιο με τα τουρκικά παράλια, την Iταλία, και την Aλβανία!

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ