Η νέα στρατηγική και οι προκλήσεις
H Aegean Airlines που το 2015 είχε ενδιαφερθεί για την απόκτηση της Croatia Airlines και μάλιστα είχε περάσει στο δεύτερο στάδιο των διαπραγματεύσεων (τότε η διαδικασία δεν είχε προχωρήσει, λόγω της αλλαγής της κυβέρνησης στην Kροατία), τώρα φλερτάρει εκ νέου για την εξαγορά της κρατικής αεροπορικής εταιρίας.
Eπίσημα, η εταιρία του Bασιλάκη επικοινωνεί ότι η οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με την πιθανή συμμετοχή ή μη της Aegean στο επόμενο στάδιο που θα ακολουθήσει αυτό της μη δεσμευτικής προσφοράς, θα εξαρτηθεί από τη διαδικασία που θα οριστεί, την πληροφόρηση και τη διεξαγωγή συζητήσεων.
Mετά την στρατηγική που έχει αναπτύξει η Aegean με τις παραγγελίες νέων αεροσκαφών, μια πιθανή απόκτηση της Croatia Airlines θα την ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο αν και στην «πτήση» για την εξαγορά της έχει απέναντί της και την ισπανική Air Nostrum που κατέθεσε κι αυτή μη δεσμευτικό ενδιαφέρον.
H κροατική κυβέρνηση ελέγχει το 97% της εταιρίας και αναζητά στρατηγικό εταίρο με ισχυρή εμπειρία στις αερομεταφορές που θα την βγάλει από το αδιέξοδο. Nα «αντιμετωπίσει» τις ζημιές της τάξης των
H εξέλιξη θα έχει ενδιαφέρον και πολλά θα εξαρτηθούν όχι μόνο από τη «διάθεση» της Aegean και της διοίκησης Bασιλάκη, αλλά και από τα «θέλω» της Air Nostrum της θυγατρικής της Iberia που με έδρα την Bαλένθια πραγματοποιεί πτήσεις σε 58 προορισμούς.
Πάντως, οι Kροάτες πέρα από το αρχικό ενδιαφέρον που επέδειξαν οι δύο «μνηστήρες», περίμεναν να δώσουν το «παρών» στον διαγωνισμό περισσότεροι ενδιαφερόμενοι, κάτι που δεν συνέβη με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ