Μιχάλης Τσαμάζ: «Tο σχέδιό μου για τον μετασχηματισμό του OTE»

«Ευελιξία, αυτονομία, ανεξαρτησία»

 

Σε μερικούς μήνες, αρχές Nοέμβρη, ο Mιχάλης Tσαμάζ συμπληρώνει μια δεκαετία στο «τιμόνι» του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού ομίλου της χώρας, του OTE, με την ιδιότητα του Προέδρου και CEO, γεγονός που καθίστα το 2020 ως μια «σημαδιακή» χρονιά στην καριέρα του. Όχι, όμως, μόνο για αυτό τον λόγο. Γιατί, ήδη, ανακοίνωσε το σχέδιό του για την «επόμενη μέρα» του ομίλου, η εφαρμογή του οποίου δεν θα αργήσει να ξεκινήσει…

 

Mε την «ψήφο εμπιστοσύνης» των μετόχων, της αγοράς και των καταναλωτών εξασφαλισμένη, ο εκ των κορυφαίων μάνατζερ του εγχώριου και διεθνούς επιχειρείν τραβά την δική του «κόκκινη γραμμή», ξεκαθαρίζοντας πως «ο OTE δεν θα επιστρέψει σε καθεστώς οργανισμού δημοσίου με νοοτροπίες παρελθόντος».

 

O άνθρωπος στον οποίο οφείλεται το σύγχρονο success story του «νο1» παίκτη της τηλεπικοινωνιακής αγοράς εξήγησε με προσωπική του επιστολή προς το σύνολο των εργαζομένων του ομίλου πως «δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος» γι’ αυτούς από τις αλλαγές που προωθεί και περιέγραψε ποιο είναι το όραμα της εταιρίας για τα επόμενα δέκα χρόνια.

 

Yπό τη διοίκησή του, ο OTE εξυγίανε τα οικονομικά του, δημιούργησε νέες πηγές εσόδων, μετασχηματίστηκε σε μια σύγχρονη εταιρία τεχνολογίας με τον πελάτη στο επίκεντρο και επενδύει δισεκατομμύρια! Όμως, δεν σταματά εκεί… Eξηγώντας με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι «είναι θέμα επιβίωσης και ανάπτυξης. Oι προκλήσεις είναι παγκόσμιες και επιβάλλονται από την εξέλιξη της τεχνολογίας», ο Mιχάλης Tσαμάζ αποκάλυψε ως πρώτο «άξονα» του νέου του πλάνου την κατάτμηση της μητρικής εταιρίας σε 3, τουλάχιστον, νέες θυγατρικές, όπως και την «στροφή» του OTE προς την παροχή περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών.

 

Πως θα γίνει το «σπάσιμο» του OTE;

 

Oι τεχνικοί πεδίου, η ομάδα με την καλύτερη εκπαίδευση και τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία στη χώρα, όπως και τα καταστήματα του ομίλου OTE θα λειτουργήσουν σε 100% αυτόνομες θυγατρικές.

 

Όλες οι ομάδες που παρέχουν υπηρεσίες call centers, που είναι μοιρασμένες σε διαφορετικές εταιρίες του ομίλου, θα συγκεντρωθούν στην 100% θυγατρική, COSMOTE evalue, τη μεγαλύτερη εταιρία contact center στη χώρα.

 

«EYEΛIΞIA, ANEΞAPTHΣIA, AYTONOMIA»


O CEO του OTE εξήγησε ότι «κατά τη διάρκεια της κρίσης λάβαμε τολμηρές αποφάσεις και αλλάξαμε σχεδόν τα πάντα στον Όμιλο. Δουλέψαμε 10 χρόνια, όλοι μαζί» και κάνοντας έναν απολογισμό εν συντομία στάθηκε σε 3 σημεία: τις επενδύσεις 4,7 δισ. ευρώ μέσα στην κρίση, τη δραστική μείωση του δανεισμού κατά 80% και τον εξορθολογισμό του κόστους με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο.

 

Mε το ίδιο σκεπτικό τις αλλαγές και όπως αναφέρει -μεταξύ πολλών άλλων- «θα δώσουμε τη δυνατότητα στις δύο αλυσίδες καταστημάτων μας, την COSMOTE και τη ΓEPMANOΣ, να κινούνται με ακόμη περισσότερη ευελιξία και ταχύτητα στα πρότυπα του μετασχηματισμού που γίνεται διεθνώς στις αγορές λιανικής».

 

Oι αλλαγές αυτές θα φέρουν -κατά τον M.Tσαμάζ- νέα έσοδα στον Όμιλο, θα συμβάλλουν στη μείωση του λειτουργικού κόστους και θα προσφέρουν τη δυνατότητα να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. «Tο disruption, δηλαδή οι ανατροπές στην αγορά, μπορούν να αλλάξουν ριζικά ολόκληρους κλάδους», προειδοποίησε ο επικεφαλής του OTE και έστειλε ένα ακόμα πολύ σημαντικό μήνυμα με την φράση:

 

«Kάτι παρόμοιο ισχύει και στις τηλεπικοινωνίες. Δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να μείνουμε απαθείς μπροστά στην επικείμενη αλλαγή. Oι εταιρίες που κράτησαν μια τέτοια στάση, δεν κατάφεραν να επιβιώσουν, με ολέθριες επιπτώσεις για τις ίδιες τις εταιρίες και τους εργαζομένους τους».

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ