1.000 νέα σημεία πώλησης
Την ανάπτυξη που εμφανίζει η εταιρεία παρουσίασε η Κρι Κρί στους συνεργάτες και αντιπροσώπους της σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε για ακόμα μία χρονιά δίνοντας την ευκαιρία στους συνεργάτες της εταιρείας να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, αλλά και για τις νέες δράσεις και τα λανσαρίσματα στην κατηγορία παγωτού για το 2020.
Σημαντική ανάπτυξη της Κρι Κρι το 2019
Το 2019 έκλεισε με σημαντική ανάπτυξη για την Κρι Κρι, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης, αλλά και με την εδραίωση ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Η συμμετοχή των νέων προϊόντων στις πωλήσεις ανήλθε στο 15%.
«Με κεντρικό μήνυμα «Πάμε για μεγάλες απολαύσεις», η νέα χρονιά βρίσκει την Κρι Κρι να ολοκληρώνει νέες επενδύσεις στο εργοστάσιο παγωτού που σηματοδοτούν νέα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και αύξηση της παραγωγικής ικανότητας για την καινούργια δεκαετία, για την Ελλάδα και το εξωτερικό», τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος σχετικά με τα σχέδια της εταιρείας για τη νέα χρονιά.
Σε ποια προϊόντα επενδύει η εταιρεία
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στους πυραύλους Rodeo και τα ξυλάκια Master που έχουν αγαπήσει οι καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα, τα παγωτά Master ενισχύονται με το λανσάρισμα των Master Rich, των νέων παγωτών με μεγάλα απολαυστικά κομμάτια, τόσο στην επικάλυψη, όσο και στο εσωτερικό του παγωτού.
Παράλληλα, ως ο δεύτερος παίχτης γιαουρτιού στην Ελλάδα λανσάρει φέτος και μία σειρά Frozen Yogurt για τους λάτρεις του πιο υγιεινού παγωτού στη συσκευασία 500 ml σε δύο υπέροχες γεύσεις.