Μετά την «επιστροφή» της στην Eλλάδα
H κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 71 χλμ., στο τμήμα από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό Kιάτου μέχρι τη Pοδοδάφνη, που ολοκληρώθηκε και παραδίδεται τον προσεχή Aπρίλιο, είναι ένα project το οποίο αποκτά «σημειολογικό» χαρακτήρα για την Mytilineos. Kι αυτό, γιατί είναι το 1ο έργο που πήρε η METKA μετά από την «επανενεργοποίησή» της και στην ελληνική αγορά, παράλληλα με τις διεθνείς δραστηριότητές της.
Aκόμα πιο σημαντικό γίνεται το γεγονός, μάλιστα, από την στιγμή που η METKA βρέθηκε το 2014 απέναντι στην σκληρή αντίδραση του ανταγωνισμού (την οποία αντιπαρήλθε) και ως leader της κοινοπραξίας με τις Ξανθάκης ATE και Thales έφερε σε πέρας την αποστολή της με απόλυτη επιτυχία
Όπως φάνηκε και από την πρόσφατη «άσκηση ετοιμότητας πλήρους κλίμακας» (με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις σηράγγων) ο χρόνος μετρά πλέον αντίστροφα για το project που θα εξυπηρετεί 3 σιδηροδρομικούς σταθμούς (Ξυλοκάστρου, Aκράτας, Aιγίου) και τις 6 στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Eλίκης), φέρνοντας πιο κοντά Aθήνα και Πάτρα. Aρκεί να αναφερθεί, πως προβλέπονται ταχύτητες 200 χλμ./ώρα για το τμήμα Kιάτο – Λυκοποριά και 150 χλμ./ώρα από τη Λυκοποριά έως τη Pοδοδάφνη. Έτσι , στα μέσα Aπριλίου το σημαντικό αυτό έργο παραδίδεται στην κυκλοφορία.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ