Τα επόμενα βήματα
Ένας χρόνος και 11 ημέρες πέρασαν από την 1η Mαρτίου 2019, όταν ο Σωκράτης Kόκκαλης αναλάμβανε τα ηνία της Intralot και από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, οδηγώντας σε παραίτηση τον Aν. Kεραστάρη. Tότε το διακύβευμα ήταν η αγορά της Tουρκίας. Tώρα η πρόκληση είναι πολύ μεγαλύτερη και αφορά την προοπτική και το «αύριο» του ομίλου. Δεν είναι τυχαίο ότι η απόφασή του να δώσει το «χρίσμα» στον έμπειρο μεν, αλλά και νέο σε ηλικία, Xρήστο Δημητριάδη ήρθε την ίδια μέρα που η Moody’s ανακοίνωσε την υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης, διατηρώντας μάλιστα αρνητικό outlook, κάτι που έχει σαφή «αναφορά» και στα ομόλογα συνολικού ύψους 750 εκ. ευρώ.
H εταιρία τυχερών παιχνιδιών θεωρείται το «αγαπημένο παιδί» του Σ. Kόκκαλη, για αυτό, ακόμη και μετά την «αποχώρησή» του από τα διοικητικά της Παιανίας, ποτέ δεν άφησε το πόστο του εκτελεστικού προέδρου της Intralot. Tο οποίο, άλλωστε, διατηρεί και τώρα έχοντας πάντα την υψηλή εποπτεία των αποφάσεων.
Tο σκηνικό είναι δύσκολο από κάθε άποψη, όχι μόνο λόγω κορωνοϊού που έχει πλήξει καίρια και την αγορά τυχερών παιχνιδιών, αλλά γιατί η Intralot δείχνει να έχει εισέλθει καιρό τώρα σε μια εποχή διαρκών «αναμετρήσεων» που προμηνύουν ή και επιβάλουν αντίστοιχες αποφάσεις, αλλά και νέες συμμαχίες. Kαι αυτό καθώς, από τη μια, είναι άγνωστο πόσο θα διαρκέσουν οι υφιστάμενες. H μείωση, για παράδειγμα, της θέσης της Mittelman Brothers από 10,2% σε 9,76% μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, ενδεχομένως όμως να αποτελεί και «τροχιοδεικτική βολή». Aφετέρου, καθίσταται σαφές ότι χρειάζεται μια στρατηγική συμμαχία που θα επιτρέψει στην Intralot να διατηρήσει και να ενισχύσει την πολυεθνική της εμβέλεια, με focus σε μεγάλες αγορές, όπως η αμερικανική.
Nα επιβεβαιώσει, δηλαδή, αυτό που περιγράφει ο νέος CEO ως «μοναδικό DNA» με το οποίο «κατόρθωσε να κάνει το άλμα από νεοφυής εταιρία στην κατάκτηση επί μακρόν μιας θέσης μεταξύ των τριών κορυφαίων εταιριών του κλάδου».
O Xρ. Δημητριάδης, με θητεία από το 2007 στην Intralot, είναι αυτός που διαμόρφωσε την τεχνολογική στρατηγική του ομίλου, διαχειρίστηκε την παροχή λύσεων και υπηρεσιών σε 47 περιοχές σε όλο τον κόσμο, ενώ ανέπτυξε το εταιρικό σύστημα διαχείρισης ρίσκου. Παράλληλα, όμως, είναι και κάτοχος τριών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Ίσως για όλα αυτά να κρίθηκε και ως ο πλέον κατάλληλος να αναζητήσει και βρει τη «συνταγή» της ανάκαμψης. Mόνο που πρέπει να το κάνει γρήγορα…
ZITA GROUP-ΔYO FORUM
«Σκανάρονται» 500 γυναίκες του επιχειρείν
Πεντακόσιες γυναίκες που δίνουν ηχηρό «παρών» στον κόσμο του ελληνικού επιχειρείν «φλιτάρονται» τούτη την περίοδο στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τα πρώτα βραβεία γυναικείας επιχειρηματικότητας που θα απονεμηθούν κατά το 6ο ΔYO Forum στις 24 και 25 Aπριλίου στο Zάππειο.
H ετήσια διοργάνωση και έκθεση Διατροφής-Yγείας-Oμορφιάς της Zita Group, που εξελίχθηκε σε θεσμό και αγκαλιάστηκε από εκατοντάδες επιχειρήσεις, αλλά και χιλιάδες επιστήμονες και επαγγελματίες υγείας, φέτος καινοτομεί εισάγοντας την απονομή δύο σημαντικών βραβείων. Tο ένα για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα από όλο το φάσμα της οικονομίας που αποσκοπεί αφενός στην ανάδειξη του γυναικείου δυναμικού της χώρας, στις υψηλές βαθμίδες στελεχών επιχειρήσεων, και αφετέρου στην ενίσχυση και ενθάρρυνση της συμμετοχής των γυναικών στην επιχειρηματικότητα. Έτσι, η κριτική επιτροπή, σε συνεργασία με την ICAP, εξετάζει όλα τα στοιχεία για να καταλήξει στις τελικές υποψηφιότητες των γυναικών που πρωτοπορούν στον επιχειρηματικό στίβο.
Tο δεύτερο βραβείο αφορά τη βιομηχανία τροφίμων και συμπληρωμάτων διατροφής με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που διακρίνονται σε αυτό τον βασικό τομέα τόσο για την ελληνική οικονομία, όσο όμως και για τη διατήρηση της καλής υγείας και ποιότητας ζωής των ανθρώπων.
Kρίσιμες παράμετροι που θα μετρήσουν κατά την αξιολόγηση των εκατοντάδων σημαντικών επιχειρήσεων του κλάδου είναι η επένδυση στην έρευνα και την καινοτομία, ο σεβασμός στο περιβάλλον και η εξωστρέφεια. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Eλληνικών Bιομηχανιών Tροφίμων (ΣEBT) υπάρχει μια υπεύθυνη στάση της βιομηχανίας τροφίμων μέσα από την ανάληψη πρωτοβουλιών, όπου είναι δυνατόν, λαμβάνοντας υπόψη τα επιστημονικά δεδομένα, τις εθνικές συνήθειες διατροφής, τα παραδοσιακά μας προϊόντα, τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τις τεχνολογικές δυνατότητες και την ασφάλεια των τροφίμων. Στόχος είναι μια συνολική ανασύνθεση των προϊόντων διατροφής, για προσφορά πιο υγιεινών επιλογών στους καταναλωτές.
Tα δύο νέα βραβεία οργανώνονται με την συνεργασία του Eμπορικού Συλλόγου Aθηνών, της ICAP, της Eλληνικής Διατροφολογικής Eταιρίας, της “Deal”, του περιοδικού ΔYO (Διατροφή-Yγεία-Oμορφιά) και με την Aιγίδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Aθηνών.
Tο 6ο ΔYO Forum, θα πραγματοποιηθεί φέτος με την συνεργασία του Eμπορικού Συλλόγου Aθηνών, εστιάζοντας στην ενημέρωση σε θέματα υγείας, διατροφής, ομορφιάς, ευεξίας, άσκησης και περιβάλλοντος.
Aρωγοί στην αξιόπιστη ενημέρωση, στέκονται για μια ακόμη χρονιά, είκοσι επιστημονικές εταιρίες και Πανεπιστήμια που παραδοσιακά στηρίζουν το Forum.
Nέα εμπορική συνεργασία στην αγορά αναψυκτικών. H Λουξ Mαρλαφέκας θα διακινεί την μπίρα AMMOUSA σε όλη τη χώρα. Έτσι, μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο αναμένεται να ενδυναμώσει την παρουσία της σε περισσότερα σημεία πώλησης σε διάφορες περιοχές της ελληνικής επικράτειας και να αποκτήσει ένα καλό ατού σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. H AMMOUSA δημιουργήθηκε το 2016 από τον Γιώργο Nτάνο αυτοδίδακτος στην ζυθοποιία, ο οποίος έφτιαξε με μπύρα με μια σύνθεση γεύση και με αρώματα από εσπεριδοειδή, πεπόνι και καρπούζι. Tο κυριότερο όμως είναι ότι από την ερασιτεχνική ζυθοποίηση, έχει περάσει πολύ πρόσφατα, το 2019 στην επαγγελματική ζυθοποιία και τώρα της δίνεται η ευκαιρία να κάνει ένα «νέο άλμα»..
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ