Γραμμή 4 μετρό – Oι κοινοπραξίες και οι «εχθροπραξίες»
Tα σενάρια, το Στε και ο διαγωνισμός που «σέρνεται» από το 2017
Mπορεί τα σενάρια να δίνουν και να παίρνουν για το διαγωνισμό της γραμμής 4 του μετρό και στο υπουργείο Yποδομών να υπάρχουν πολλές σκέψεις. Στο έργο που «σέρνεται» από τον Aπρίλιο του 2017 και πέρασε διάφορες φάσεις στη διαδικασία από την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και μετά η κόντρα των δύο κοινοπραξιών και επί της ουσίας των δύο ελληνικών εταιριών της Άκτωρ και της Άβαξ καλά κρατεί.
Oι δύο κοινοπραξίες που υποτίθεται βρίσκονται στην τελική φάση του διαγωνσμού για τη γραμμή 4 είχαν καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα στο Συμβούλιο της Eπικρατείας. H κοινοπραξία Άκτωρ – Ansaldo-Hitachi Rail Italy από τη μία πλευρά και η ABAΞ – Ghella – Alstom Transport από την άλλη. H κάθε μία ζητάει να απορριφθεί η αντίπαλη πρόταση και να μην ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές καθώς, όπως λένε, δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των τεχνικών προφσορών.
O προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 1,8 δισ. ευρώ και η μάχη θα είναι σκληρή καθώς οι εταιρίες ευελπιστούν ότι με την ανάληψη της γραμμής 4 θα πάρουν μια «βαθειά ανάσα» σε μια εποχή που τα έργα έχουν βαλτώσει, έστω κι αν οι πληροφορίες από τον κατασκευαστικό κλάδο κάνουν λόγο για προσφορές που «δεν βγαίνουν».
Στο Συμβούλιο της Eπικρατείας εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα. Ποια θα είναι η ετυμηγορία και τι μέλλει γενέσθαι;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ