Αύξηση πωλήσεων κατά 25% στο α’ τρίμηνο του 2020 καταγράφει ο όμιλος Σαράντη σε ενοποιημένη βάση, ευνοημένος από τη ζήτηση στις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του (είδη οικιακής χρήσης και καλλυντικά ευρείας διανομή) αλλά και από το γεγονός του ότι το 95% των πωλήσεων του κατευθύνεται σήμερα σε εν λειτουργία λιανικά δίκτυα όπως τα σούπερ μάρκετς και τα φαρμακεία.
Ωστόσο, η μέση αύξηση του 25% αφορά όλες τις κατηγορίες προϊόντων, πλην της επιλεκτικής λόγω του lock down των δικτύων καλλυντικών.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο και CFO του ομίλου, κ.Κ.Ροζακέα, η επίδοση πωλήσεων στο φετινό α΄τρίμηνο είναι «η υψηλότερη ιστορικά κατά τελευταία 25 χρόνια». Ενώ, εκτίμησε ότι το περιθώριο κέρδους EBITDA της περιόδου θα ξεπεράσει εκείνο του 2019 (14,79%).
Παρόλα αυτά, υπογράμμισε πως στην παρούσα φάση δεν υπάρχει «ορατότητα» για το μέλλον και την επίδοση του ομίλου στο σύνολο του 2020 δεδομένων των ειδικών συνθηκών που επιβάλλει η πανδημία στην κοινωνία αλλά και στην οικονομία.