Σημαντική αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου – Τι αγοράζουν οι καταναλωτές
Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο 9 έως 29 Μαρτίου 2020 παρουσιάζει η ομάδα Business Intelligence του Skroutz, μαζί με τις ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.
Ποιες κατηγορίες εκτινάχθηκαν
Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:
• “Hobby – Αθλητισμός” +70,40%,
• “Υγεία – Ομορφιά” +54,30%,
• “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,
• “Σπίτι – Κήπος” αύξηση +35,60%.
Ποιες κατηγορίες δέχτηκαν «πίεση»
Ισχυρότερη “πίεση”, της τάξεως του -35,40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%.
Στους πίνακες θα μπορέσετε να δείτε τις 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.
Όπως φαίνεται οι καταναλωτές μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:
• Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.),
• Την γυμναστική από το σπίτι,
• Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).