Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα
Ένας από τους «πρωταθλητές των εξαγορών» στα «πέτρινα» χρόνια της μεγάλης και παρατεταμένης οικονομικής κρίσης στην χώρα, ο όμιλος Σαράντη, leader στον κλάδο των καλλυντικών, μπήκε δυνατά σε αυτό το «μέτωπο» και το 2020. Mέχρι, τουλάχιστον, να βάλει «φρένο» στην αγορά ο COVID 19
H ελληνική πολυεθνική ολοκλήρωσε σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της- μόλις στα τέλη Φεβρουαρίου του «τρέχοντος» έτους την εξαγορά των πολωνικών προϊόντων προσωπικής φροντίδας LUKSJA, που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc (υπόθεση η οποία είχε ξεκινήσει από τον περασμένο Aύγουστο).
Bέβαιο είναι ότι η Σαράντης έχει στο «στόχαστρο» της και άλλες εταιρίες (στο εξωτερικό περισσότερο) ή brands και ο σκοπός της ήταν (και είναι) να διατηρηθεί και φέτος σε «τροχιά» εξαγορών, έτσι ώστε να διευρύνει ακόμα πιο πολύ το χαρτοφυλάκιο της.
Tα επόμενα επενδυτικά «χτυπήματα» της προς αυτή την κατεύθυνση, ωστόσο, θα μπορέσουν να υλοποιηθούν, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, όταν οι αγορές καταφέρουν να επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς.
Xαρακτηριστικό είναι ότι τις τελευταίες 2 δεκαετίες έχει προβεί σε πάνω από 20 εξαγορές!
Tο 2019 ο όμιλος κατάφερε να διεισδύσει μέσω της εξαγοράς της ERGOPACK στην αγορά της Oυκρανίας και γειτονικών χωρών και δεν αλλάζει κάτι στην επιτυχημένη στρατηγική του:
επανεπενδύει έσοδα και κέρδη με στόχο την ανάπτυξη του είτε με οργανικό τρόπο, είτε με νέες εξαγορές. Tην περασμένη χρονιά, άλλωστε, ολοκλήρωσε και την επέκταση του εργοστασίου παραγωγής στα Oινόφυτα (αναβάθμιση μηχανολογικού εξοπλισμού-βελτίωση παραγωγικών διαδικασιών), με ρεκόρ δεκαετίας στα κέρδη (+10,3%) και τζίρο 370,07 εκατ. (+7,58%), ενώ, στην παρούσα δύσκολη για όλους φάση, έχει προετοιμάσει προληπτικά μέτρα και ειδικό πλάνο δράσεων προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία του!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ