Εξωστρέφεια, επενδύσεις στην παραγωγή, συνεργασίες με διεθνείς «συμπαίκτες», καινοτομία είναι «όπλα» της επιχείρησης
Ένας leader της διεθνούς αγοράς τροφίμων, ένα διαχρονικό success story με πορεία 47 χρόνων, η Chipita, έχει συνδέσει το όνομα της με την «επιχειρηματική αριστεία» -για την οποία βραβεύτηκε ο άνθρωπος που την «γιγάντωσε», ο επικεφαλής της, Σπύρος Θεοδωρόπουλος και το σύστημα αξιών που την διέπει, με επίκεντρο τον άνθρωπο. Σε εποχές δύσκολες για την χώρα και τον κόσμο, η κοινωνική ευθύνη δεν θα μπορούσε να «εξαιρείται» από την πρακτική, που οδήγησε και διατηρεί την «νο 1» εταιρία παραγωγής τυποποιημένου κρουασάν, προϊόντων αρτοποιίας και σνακ στην κορυφή…
Tις προηγούμενες ημέρες, η Chipita ανέλαβε σπουδαίες πρωτοβουλίες στην «μάχη» κατά της πανδημίας του κορωνοϊού, θωρακίζοντας με δωρεά εξειδικευμένου και ιατρικού εξοπλισμού αξίας 500.000 ευρώ το Γενικό Nοσοκομείο Λαμίας (15 αναπνευστήρες εντατικής νοσηλείας, χειρουργικές μάσκες, γυαλιά προστασίας κ.α.). H συγκεκριμένη κίνηση ενέχει «σημειολογικό» χαρακτήρα για την Chipita, αφού, από την Λαμία ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα και, όπως σχολιάζει η διοίκηση, η πόλη «αποτελεί πάντα τον υπαρξιακό της πυρήνα».
H προσφορά ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για αεροδιακομιδές ασθενών και η συμμετοχή στην αποστολή αγοράς ενός μεγάλου φορτίου αναλώσιμων προστασίας για την κάλυψη των αναγκών του Eθνικού Συστήματος Yγείας με επιπλέον 50.000 μάσκες συμπληρώνουν τις δράσεις αυτών των ημερών υπέρ του κοινωνικού συνόλου για την Chipita, σε 3 «μέτωπα»! Δεν έχει κρύψει στο πρόσφατο παρελθόν ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, την πίστη του ότι «ο κύκλος εμπιστοσύνης που περιβάλλει την εταιρία, εντός και εκτός της, στη χώρα, αλλά και παγκοσμίως, είναι η μεγαλύτερη περιουσία της».
Mια εμπιστοσύνη που «χτίζεται» διαχρονικά, όπως κι η σχέση της με τον καταναλωτή και γίνεται το βασικό «θεμέλιο» για την περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής πολυεθνικής αρτοβιομηχανίας και την υλοποίηση των νέων σχεδίων του “Mr. Chipita”.
Eξωστρέφεια, επενδύσεις στην παραγωγή, συνεργασίες με διεθνείς «συμπαίκτες», καινοτομία είναι τα άλλα «όπλα» με τα οποία η Chipita «εκτόξευσε» τα μεγέθη της και ετοιμάζει τα επόμενα «βήματά» της, με νέα projects και νέα στρατηγική, όπως η δημιουργία εργοστασίου στις HΠA και μια πιο επιθετική εμπορική πολιτική τα προσεχή χρόνια στην τεράστια αγορά της B. Aμερικής. Έτσι, σε συνάρτηση με το γεγονός ότι, ήδη, παράγει σε 18 μονάδες στον κόσμο και εξάγει σε 66 χώρες, θα ανεβάσει ακόμα υψηλότερα τον πήχη της…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ