Με αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, τη διατήρηση της λειτουργικής του κερδοφορίας καθώς και την αύξηση των λειτουργικών του ταμειακών ροών, έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2011 για τον Όμιλο καλλυντικών Κορρές.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η θετική πορεία των πωλήσεων του δευτέρου τριμήνου του 2011 συντέλεσε στην ανάπτυξη κατά 6% των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, και στην συνολική αύξηση του μεριδίου αγοράς του ομίλου κατά 0,7 μονάδες βάσης στο κανάλι του φαρμακείου (στο 9,6% το πρώτο εξάμηνο του 2011, από 8,9% το εξάμηνο του 2010). Σε ότι αφορά στη λειτουργική κερδοφορία, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 5,1 εκατ. ευρώ, με τις λειτουργικές ταμειακές ροές να αυξάνονται κατά 2,5 εκατ. ευρώ, στα 4,4 εκατ. ευρώ.
Ο Όμιλος, στο σύνολο των δραστηριοτήτων του, πέτυχε πωλήσεις ύψους 21,6 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2011. Για ορθή σύγκριση πωλήσεων με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010, πρέπει να γίνει αναφορά στην αλλαγή του τρόπου ενοποίησης της δραστηριότητας του Ομίλου στην Αμερική, αποτέλεσμα της λήξης της μεταβατικής περιόδου και την έναρξη διανομής των προϊόντων από την Johnson & Johnson στην εν λόγω αγορά.
Εάν λοιπόν εξαιρεθεί η επίδραση της μεταβατικής περιόδου που αφορούσε την αγορά της Αμερικής από τον κύκλο εργασιών του πρώτου εξαμήνου του 2010, και προκειμένου να είναι συγκρίσιμος με το πρώτο εξάμηνο του 2011, οι ενοποιημένες πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 5%.
Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, ο Όμιλος, εξαιρώντας την επίδραση της ενοποίησης της δραστηριότητας του Ομίλου στην Αμερική από το πρώτο εξάμηνο του 2010, περιόρισε κατά 2% τα λειτουργικά του έξοδα (έξοδα διάθεσης και διοίκησης), πετυχαίνοντας κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) 5,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 από 5,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχοι εξάμηνο του 2010.
Η διαφορά μεταξύ των δυο εξαμήνων είναι αποτέλεσμα του αναλογικά μικρότερου εσόδου που αναγνώρισε ο Όμιλος στο πρώτο εξάμηνο του 2011, ύψους 2,3 εκατ. ευρώ από τα δικαιώματα που του αποδίδονται από την Johnson&Johnson για την διανομή των προϊόντων του στη Βόρεια και Νότια Αμερική, έναντι του αρχικού εσόδου 3,3 εκατ. ευρώ του πρώτου εξαμήνου του 2010 για το δικαίωμα που είχε παραχωρήσει σε εταιρείες της Johnson & Johnson για το συγκεκριμένο σκοπό.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 1,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 από 2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010, αποτέλεσμα της προαναφερόμενης διαφοράς των εσόδων καθώς και του αυξημένου κόστους δανεισμού, ως απόρροια της ευρύτερης αύξησης των επιτοκίων βάσης EURIBOR.