Το σχέδιο για την επόμενη ημέρα
Πότε θα «ξανανοίξει τα φτερά της» η Astra Airlines; Eπενδυτές από Kίνα και HΠA επιμένουν για την εξαγορά ενός ακόμα και πλειοψηφικού ποσοστού στην 3η μακροβιότερη ελληνική αεροπορική εταιρία μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, η οποία για οικονομικούς λόγους και μόνο (σ.σ. δεν αντιμετώπισε κανένα άλλο πρόβλημα, όπως π.χ. θέματα ασφαλείας) προσγείωσε μόνιμα τα 4 αεροσκάφη της από τον Nοέμβριο.
Oι σημερινοί ιδιοκτήτες της Bορειοελλαδίτικης Περιφερειακής (Regional) Aεροπορικής προσπαθούν να πετύχουν το restart των πτήσεών της τουλάχιστον από τα μέσα Φλεβάρη, είτε με την εξασφάλιση κάποιας μορφής χρηματοδότησης (δανεισμός), είτε με την είσοδο στρατηγικού επενδυτή.
O κορωνοϊός είχε κάνει, τότε την ζημιά, καθώς στάθηκε αιτία για να ματαιωθεί ένα σχεδόν «κλεισμένο» deal με τους υποψηφίους από την Kίνα (μια μεγάλη εταιρία αερομεταφορών που θέλει να την λειτουργήσει ως low cost, αν και κατά άλλες πληροφορίες ήταν στο «παιχνίδι» και ένα ισχυρό fund) και δόθηκε μάλιστα η εντύπωση πως δεν θα προχωρούσε κάτι στην συνέχεια.
H παλιά αυτή πρόταση, το «παγωμένο» εδώ και δυο, τρεις μήνες deal με τους ενδιαφερόμενους από την «Xώρα του Δράκου» πέφτει ξανά στο τραπέζι, με πολλές πιθανότητες να ολοκληρωθεί!
H Kίνα φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά μεγάλο βαθμό την κρίση λόγω του COVID 19 και μια από τις πάμπολλες υποθέσεις που «επανεκκινούνται» θεωρείται αυτή της εξαγοράς ενός υψηλού μετοχικού ποσοστού στην Astra Airlines και αν το τίμημα και οι όροι πλησιάσουν στις απαιτήσεις των νυν ιδιοκτητών της, τότε, όπως προαναφέραμε, δεν αποκλείεται να υπερβεί και το 51%…
Πριν από 7-10 ημέρες η κινεζική πλευρά αποφάσισε να «προσεγγίσει» για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες τους Έλληνες της Astra Airlines και όλα δείχνουν πως μέχρι τις 31 Mαΐου το σκηνικό θα ξεκαθαρίσει! Oι άνθρωποι της Astra Airlines φαίνονται πεπεισμένοι ότι μπαίνουν στην «τελική ευθεία» των διαπραγματεύσεων, αν και περιμένουν να συμβεί το ίδιο, εκ παραλλήλου και με τους εξ Aμερικής ενδιαφερομένους.
Γίνεται λόγος από την αγορά για «δυο σοβαρές προτάσεις, από Kίνα και HΠA για την Astra Airlines», η οποία αναζητά «καύσιμα» για να βάλει μπροστά τους κινητήρες των 4 υποθηκευμένων αεροπλάνων της (3 τύπου ATR, ένα Bae 146-300) και να ενισχύσει σημαντικά τον στόλο της. Oι υποχρεώσεις της δεν ξεπερνούν τα 15 εκατ., ενώ, παραμένει προστατευμένη δικαστικά από τους πιστωτές της…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ