Τα νέα είδη καταστημάτων και τα σχέδια σε Ελλάδα και εξωτερικό
Του Κώστα Νούση
Τα επενδυτικά της σχέδια, τα οποία, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, είχαν παγώσει προσωρινά, βγάζει από τo συρτάρι η διοίκηση της Coffee Island, λανσάροντας καινοτόμα αναπτυξιακή στρατηγική, με νέα είδη καταστημάτων, τα οποία θα στοχεύουν περισσότερο στην ευελιξία των επενδυτών.
Αριθμώντας ήδη περίπου 400 καταστήματα σε όλη τη χώρα και βλέποντας ότι το 2020 κινείται με ταχύτερους ρυθμούς, σε επίπεδο ανάπτυξης δικτύου αλλά και λόγω αυξημένων οικονομικών μεγεθών, η εταιρεία από την Πάτρα, ενισχύει τη δυναμική της με τέσσερα νέα είδη καταστημάτων, το καθένα από τα οποία θα έχει διαφορετική στόχευση.
Όπως σημειώνουν στελέχη της ελληνικής αλυσίδας, το project ήταν έτοιμο να υλοποιηθεί αρχές του έτους, ωστόσο η πανδημία επιβράδυνε τον αρχικό της προγραμματισμό.
Το νέο μοντέλο και τα πρώτα καταστήματα
Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο, το οποίο θα τρέχει παράλληλα με το υπάρχον, προβλέπει μικρά καταστήματα (Coffee Little Island) μεγέθους 20-30 τετραγωνικών και τα οποία θα καλύπτουν αγορές μικρότερες πληθυσμιακά, όπως πλοία, πανεπιστήμια και περιοχές της περιφέρειας.
Καντίνα η οποία θα έχει την ευελιξία κίνησης και θα διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Τα Pop up stores τα οποία θα μπορούν να βρίσκονται σε περιοχές όπου δεν υπάρχει κτίσμα, όπως εθνικές οδούς. Τέλος, τα shop in shop τα οποία ουσιαστικά θ βρίσκονται εντός κάπου άλλου καταστήματος κάνοντας χρήση μέρος του χώρου του.
Τα πρώτα καταστήματα, τα οποία έχουν πιλοτικό χαρακτήρα, έρχονται στα Μάλια της Κρήτης (βρίσκεται στην τελική φάση κατασκευής της), στην Κάρυστο, την Καλλιθέα Θεσσαλονίκης, στα Φάρσαλα και στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης τα οποία είναι σε τελικό στάδιο υλοποίησης.
Πηγές κοντά στην εταιρεία επισημαίνουν ότι μακροπρόθεσμος στόχος είναι το συγκεκριμένο δίκτυο να φτάσει σε τριψήφιο αριθμό, αποφεύγοντας να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα.
Η παρουσία στο εξωτερικό και ο σχεδιασμός
Τα Coffee Island διαθέτουν παρουσία στην Κύπρο με 50 καταστήματα, στο Λονδίνο ένα κατάστημα, πρόκειται για την αγορά η οποία πληγώθηκε περισσότερο από κάθε άλλη, στον Καναδά με νέο κατάστημα και πρόβλεψη για άνοιγμα ενός επιπλέον. Στην Κίνα (Σανγκάη) διαθέτει ήδη ένα κατάστημα και ετοιμάζεται για δεύτερο, ενώ πρόσφατα έκανε άνοιγμα στο Ντουμπάι και σχεδιάζει το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος.
Στο αναπτυξιακό στόχαστρο της εταιρείας βρίσκονται βαλκανικές χώρες, ενώ ιχνηλατούντα και άλλες περιοχές.