Τσαμάζ: Αφού άλλαξε ο ΟΤΕ, μπορεί να αλλάξει και η χώρα

Συνέντευξη από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ

 


Σε μια εφ’ όλης της ύλης αποκλειστική συνέντευξη στην “Καθημερινή της Κυριακής”, ο Μιχάλης Τσαμάζ μιλάει για τις προκλήσεις της νέας εποχής, τον όμιλο ΟΤΕ και την Ελλάδα.

 

“Αφού άλλαξε ο ΟΤΕ, που ήταν η πιο δύσκολη ίσως περίπτωση με τον τρόπο που λειτουργούσε, μπορεί να αλλάξει και η Ελλάδα”, λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, και προσθέτει: “Είναι σημαντικό να δούμε ότι θα έπρεπε να γίνεται σωστή επιλογή των ανθρώπων, να υπάρχει όραμα, να υπάρχουν στόχοι και να υλοποιούνται όλα αυτά. Και σε μεγάλο βαθμό το βλέπουμε να γίνεται από την κυβέρνηση”.

 

Μεταφέροντας την εμπειρία του από τότε που πρωτοανέλαβε το τιμόνι του τηλεπικοινωνιακού ομίλου, ο κ. Τσαμάζ θυμάται πως “αυτό που μας βοήθησε να πετύχουμε  ήταν ότι αποδείξαμε σε όλους τους διαφορετικούς μετόχους πως ήμασταν αποφασισμένοι να αλλάξουμε την εταιρεία”. Σε άλλο σημείο μάλιστα σημειώνει: “Όταν ανέλαβα, επιδόματα όπως η υπερωρία για την προθέρμανση του αυτοκινήτου κόπηκαν. Επρόκειτο για προϋπολογισμό 32 εκατ. ευρώ ετησίως”.

 

Όσον αφορά το πώς επέδρασε στο “DNA” του ΟΤΕ η εξαγορά από τη γερμανική Deutsche Telecom, τονίζει πως “το βασικότερο όλων είναι ότι με την εξαγορά σφραγίστηκε ο αποκλεισμός -που είχε προσπαθήσει και είχε πετύχει σε μεγάλο βαθμό να το κάνει ο (σ.σ.: προηγούμενος επικεφαλής) Παναγής Βουρλούμης- των επεμβάσεων διαφόρων πολιτικών παραγόντων και των συνδικαλιστικών παρατάξεων μέσα στον ΟΤΕ”.

 

Ο κ. Τσαμάζ σημειώνει πως ο ΟΤΕ έχει επιλέξει το σύστημα της Ericsson για να περάσει σε τεχνολογία 5G και ήδη εκσυγχρονίζει το δίκτυό του, ενώ οραματίζεται τον ΟΤΕ του μέλλοντος ως μια πολύ πιο μικρή εταιρεία, τη μαμά εταιρεία, με πολλές θυγατρικές. “Οι βασικές υπηρεσίες θα δίνονται πάνω στη συσκευή, θα είναι ψηφιοποιημένα τα πάντα”, υπογραμμίζει.

 

Τέλος, όσον αφορά το θέμα της τιμής των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας (data), επισημαίνει πως, αν αφαιρέσουμε τη φορολογία (ΦΠΑ 24% και το τέλος της κινητής τηλεφωνίας, από 12% έως 18%) τότε είμαστε κοντά στον μέσο όρο της Ευρώπης. “Ένα πράγμα ο τιμοκατάλογος και άλλο πράγμα οι πραγματικές τιμές που δίνουμε στους πελάτες”, είναι το σχόλιο του κ. Τσαμάζ για τις έρευνες που έγιναν πρόσφατα και κατατάσσουν την Ελλάδα στις ακριβότερες χώρες της ΕΕ στα data.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ