Το PUBLIC.GR παρέχει πρόσβαση στο μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, χωρίς συνδρομή έως το τέλος του έτους!
Στις εποχές της πανδημίας, υπάρχει ένα μέρος που δε χρειάζεται να βάλεις μάσκα για να ψωνίσεις: Είναι το… σπίτι σου! Από εκεί, με την μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, όλοι επισκέπτονται το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, το Public! Και εκεί ακριβώς, προκύπτει η μεγάλη ευκαιρία για χιλιάδες ελληνικά καταστήματα που μπορούν πλέον να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια γιγαντιαία αγορά, διαθέτοντας τα προϊόντα τους σε εκατομμύρια πελάτες.
Ας το παραδεχτούμε: Ο κόσμος μας έχει αλλάξει. Οι καταναλωτές άλλαξαν τη συμπεριφορά τους, οι αγορές έχουν άλλες προτεραιότητες και οι χρήστες άλλες απαιτήσεις, δίνοντας πλέον μεγαλύτερη βάση στον χρόνο και τον τρόπο παράδοσης, την ασφάλεια και άλλες, άγνωστες ως τώρα παραμέτρους. Ο κορυφαίος ecommerce παίκτης στην ελληνική αγορά, η Public, έχει ήδη το προβάδισμα, μιας και συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να αξιοποιήσει την τάση, ενώ έχει προετοιμαστεί ώστε να ηγηθεί στο ηλεκτρονικό εμποριο: Δηλαδή, ως νούμερο 1 παίκτης του ecommerce, έχει ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, όπως Public και Media Markt.
Παράλληλα, η Public εξελίσσεται διαρκώς σε επίπεδο τεχνολογίας, υποδομών, ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τις παγκόσμιες τάσεις και εξελίξεις που κατευθύνουν το εμπόριο και, λόγω αυτού, εισάγει διαρκώς νέες υπηρεσίες. Έτσι, με newcomers, όπως για παράδειγμα η Drive Up, δεν καλύπτονται απλά οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή αλλά και προβλέπονται, αφού εισάγονται υπηρεσίες που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον.
Μια τέτοια τάση, την οποία οδηγεί στην ελληνική αγορά η Public, είναι αυτή των marketplaces. Το Public Marketplace κινείται διαρκώς σε τροχιά ανάπτυξης αποτελώντας ήδη το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace. Η ανάπτυξη είναι τέτοια, που μέσα σε μόλις έναν μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ενώ προστέθηκαν 500 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και η προσφορά ακόμα περισσότερων επιλογών στους επισκέπτες αλλά και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Και εδώ, είναι η μεγάλη ευκαιρία: Όλα τα καταστήματα που θα επιλέξουν να ενταχθούν στο ηλεκτρονικό marketplace της αλυσίδας Public, θα απολαμβάνουν προνομιακούς όρους συνεργασίας, ενώ θα έχουν δωρεάν συνδρομή έως το τέλος του χρόνου. Πρόκειται για μοναδικό bargain, με δεδομένο ότι τα καταστήματα που θα ενταχθούν στο Public.gr, το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό marketplace στην Ελλάδα, θα αποκτήσουν πρόσβαση σε περίπου 65 εκατ. επισκέπτες του, στους οποίους θα διαθέσουν τα προϊόντα τους.
Στελέχη της αλυσίδας, αναφέρουν ότι «πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία υποστήριξης των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αναζητούν νέα κανάλια προώθησης, προβολής και πώλησης των προϊόντων τους, δεδομένης της εκτίναξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα λόγω και της πανδημίας». Με την κίνηση αυτή, προσθέτουν, το Public.gr γίνεται άμεσος αρωγός χιλιάδων ελληνικών επιχειρήσεων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αυξήσουν το τζίρο τους με ψηφιακές πωλήσεις, ανακτώντας σημαντικό μέρος των απωλειών που έφερε ο κορωνοϊός.
Ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μεγάλα ψηφιακά καταστήματα και marketplaces, το public.gr επιτρέπει στις εγχώριες επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκατομμύρια καταναλωτές, ακόμη και αν δεν έχουν δικό τους e-shop, και μάλιστα χωρίς τη συνδρομή! Όπως αναφέρει η διοίκηση των Public, όσοι αξιοποιήσουν την ευκαιρία αυτή, θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους χωρίς κόστος, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.
Σημειώνεται, ότι οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα παρέχει συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.
Ενδεικτικό, της επιτυχίας των παραπάνω, αναφέρουν τα στελέχη των Public, είναι η εκτίναξη των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το Public.gr κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και η προσθήκη εκατοντάδων καταστημάτων στην ψηφιακή αυτή κοινότητα. Υπενθυμίζεται, ότι αυτή τη στιγμή το Public.gr αριθμεί συνολικά 650 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του έτους ο αριθμός τους αναμένεται να αγγίξει τα 2.500.
Πλέον, στα ψηφιακά ράφια του υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα, από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν Είδη σπιτιού & Smart living, Sports & Fitness, Προσωπική φροντίδα και ομορφιά, Μόδα, Hobby και Ελεύθερος χρόνος και Βρεφικά. Επιπλέον, η πρόσφατη ένταξη των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο χαρτοφυλάκιό του, διεύρυνε την προϊοντική ποικιλία για τους καταναλωτές υπογραμμίζοντας τη σημασία της πλατφόρμας για ηλεκτρονικές αγορές.
Ε. Μπαμπάη