Δυναμική επένδυση πρόκειται να κάνει τους επόμενους μήνες η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία κυπριακών συμφερόντων Cyta Ελλάς ΑΕ.
Οι πρόσθετες επενδύσεις, αναμένεται να φθάσουν τα 30-40 εκατ. ευρώ, για την περαιτέρω επέκταση του δικτύου και των υποδομών της στη χώρα μας.
Η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει στην Ελλάδα περίπου 130 εκατ. ευρώ και από το 2013 σχεδιάζει να επεκταθεί και στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, κάνοντας χρήση των δικτύων άλλων εταιρειών, ως εικονικός πάροχος υπηρεσιών (MVNO -Μobile Virtual Network Operator).
Τι είπαν στη ΔΕΘ
«Μιλάμε με όλους αλλά σίγουρα δεν θα κάνουμε κάτι πριν το τέλος του 2012», ανακοίνωσε σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, ο γενικός διευθυντής της CYTA Ελλάς, Μιχάλης Αχιλλέως, στη διάρκεια εκδήλωσης, με την ευκαιρία της συμμετοχής της εταιρείας στην 76η ΔΕΘ.
Ο κ. Αχιλλέως σημείωσε ακόμη ότι η εταιρεία «έφτασε» χθες τους 200.000 ενεργούς πελάτες στην Ελλάδα, ξεπερνώντας τον στόχο του επιχειρησιακού της σχεδίου για το σύνολο του 2011.
Στο μεταξύ, μέχρι τις αρχές του 2013 η εταιρεία φιλοδοξεί να έχει καλύψει -με τις υπηρεσίες της- όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα και αγροτικές περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Εντός του ίδιου χρονοδιαγράμματος αναμένεται να “περάσει” σε θετικά EBITDA (σ.σ. κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων) και μέχρι τέλους του 2013 υπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει καθαρό κέρδος.
Στη Θεσσαλονίκη
Εντός του Οκτωβρίου ή το αργότερο τον Νοέμβριο αναμένεται να λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη νέο κέντρο κλήσεων (call center) της CYTA, το οποίο αναμένεται να δημιουργήσει 40-60 θέσεις εργασίας και δεν θα εξυπηρετεί περιοχές μόνο της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και ευρύτερα της χώρας.
Για την ανεργία
Στην ουσία, η εταιρεία επέλεξε, αντί να επεκτείνει το κέντρο των Αθηνών, να δημιουργήσει ένα νέο στη Θεσσαλονίκη, ώστε να συνδράμει στην αντιμετώπιση της υψηλής ανεργίας στη Β.Ελλάδα, σύμφωνα πάντα με τον κ.Αχιλλέως.
Η Cyta, που ξεκίνησε την εμπορική της δραστηριότητα στην Ελλάδα το 2008, δέχεται κατά μέσο όρο 11.000-14.000 αιτήσεις σύνδεσης συνδρομητών μηνιαίως (το 98,5% αφορά σταθερή τηλεφωνία-Ιντερνετ -double play- και το 1,5% μόνο Ιντερνετ). Οι ενεργοί πελάτες της αναμένεται να ξεπεράσουν φέτος τους 230.000.
Στο επόμενο εξάμηνο, το κέντρο βάρους της στρατηγικής της εταιρείας θα τοποθετηθεί στην προσέλκυση περισσότερων επιχειρήσεων (και όχι μόνο ιδιωτών) στο πελατολόγιό της.