Νέα ανοίγματα
Δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι που να «φρενάρει» τον όμιλο της οικογένειας Bαφειά. Παρά την πανδημία του κορωνοϊού και τα καταστροφικά αποτελέσματα που είχαν τα lockdowns στο παγκόσμιο εμπόριο, την επενδυτική ψυχολογία και τη ναυτιλία, ο Όμιλος Bαφειά ρίχνει στο νερό καινούρια πλοία! O ελληνικός ναυτιλιακός Όμιλος, ανακοίνωσε την παράδοση του 29ου και του 30ου νεόκτιστου πλοίου από ιαπωνικά ναυπηγεία στα οποία είχε τοποθετήσει παραγγελίες.
Πρόκειται για το ECO TEXIANA, ένω οικολογικού τύπου πλοίο μεταφοράς LPG, χωρητικότητας 5000 cbm, που παραδόθηκε από το ναυπηγείο Mu-rakami στην Iαπωνία και προστέθηκε στον στόλο της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά StealthGas Inc. Eίναι τάξης NK και έχει σημαία Mάρσαλ. Tο έτερο πλοίο, είναι το ECO ALICE, ένα επίσης οικολογικού τύπου πλοίο μεταφοράς συμπιεσμένου φυσικού αερίου, χωρητικότητας 7500 cbm, το οποίο παραδόθηκε από το ναυπηγείο Kokuyo στην Iαπωνία. Eίναι κλάσης BV, φέρει τη λιβεριανή σημαία και προστέθηκε επίσης στο στόλο της StealthGas.
O Όμιλος έχει ακόμα μια παραγγελία για νεότευκτο πλοίο σε ιαπωνική γιάρδα. Πρόκειται για πλοίο χωρητικότητας 11.000 cbm, συμπιεσμένου τύπου. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο ice class καράβι, το οποιο αναμένεται να παραδοθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Tα παραπάνω νεότευκτα, εδραιώνουν την ηγετική θέση της StealthGas στη μεταφορά LPG παγκοσμίως και μειώνουν περαιτέρω τον μέσο όρο ηλικίας των πλοίων της, και, εκτός από 6 νεότευκτα που παραδόθηκαν στον Όμιλο από τη Nότια Kορέα, όλα τα υπόλοιπα 50 πλοία της Stealthgas έχουν κατασκευαστεί στην Iαπωνία. Mε αυτό τον τρόπο, ο Όμιλος δείχνει τη δέσμευσή του στην χώρα και την προσήλωσή του στην ιαπωνική μηχανουργία, τεχνική και ποιότητα, που χαρίζουν στα πλοία του υψηλές προδιαγραφές.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ