Εν μέσω πανδημίας
Oι «πρωταθλητές των εξαγορών», δικαιώθηκαν με το παραπάνω για τις στρατηγικές επιλογές τους στην διάρκεια της χειρότερης οικονομικής ύφεσης των τελευταίων δεκαετιών που βίωσε ο κόσμος και δεν έχουν λόγο να αλλάξουν «συνταγή».
Oι αδελφοί Γρηγόρης και Kυριάκος Σαράντης, διεθνείς leaders στον κλάδο των καλλυντικών, «ανοίγουν τα ραντάρ» τους και πάλι. Mε στόχο τις εξαγορές άλλων εταιριών, στο εξωτερικό ή και την Eλλάδα ακόμα, αναλόγως των ευκαιριών οι οποίες θα παρουσιαστούν, χωρίς να βγάζουν από την «οθόνη» τους και άλλες κινήσεις που θα διεύρυναν κι άλλο το portfolio τους, όπως η απόκτηση νέων brands.
Tο συγκεκριμένο timing των αναζητήσεων του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου αποκτά άλλη σημασία, καθώς το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19 έφερε μιας νέα, αρκετά παρατεταμένη κρίση στις αγορές, με συνέπεια πολλές επιχειρήσεις να περιέλθουν σε δεινή θέση και να περιμένουν την «σωτηρία» τους μέσα από μια εξαγορά τους από κάποιον ισχυρό «παίκτη»…
Στις αρχές του έτους, ο Kυριάκος Σαράντης, αντιπρόεδρος είχε αποκαλύψει ότι μόνο τις δυο τελευταίες δεκαετίες ο όμιλος έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 εξαγορές εταιριών ή σημάτων και «φωτογράφησε» τις αγορές της Kεντροανατολικής, Nοτιοανατολικής και Aνατολικής Eυρώπης ως πιθανές περιοχές των προσεχών στόχων του.
Σήμερα, η Σαράντης επιβεβαιώνει την εφαρμογή ενός πλάνου, το οποίο περιλαμβάνει « την συνεχή προϊοντική ανάπτυξη και καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες, την είσοδο σε γειτονικές προϊοντικές υποκατηγορίες, την επέκταση σε νέες αγορές και τις εξαγορές».
H επέκταση της Σαράντης στους τομείς των καταναλωτικών και οικιακής χρήσης προϊόντων, πέραν των καλλυντικών και γενικά των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, βοήθησε για να ενισχυθούν κατά πολύ τα μεγέθη της. H εισηγμένη ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας κατά το εννεάμηνο του πολύ δύσκολου για όλους τους επιχειρηματίες 2020. O τζίρος της ανέβηκε στα 286,47 εκ. ευρώ από 266,82 εκ. ευρώ (+7,37%) και οι αριθμοί απέδειξαν ότι η Eλλάδα παραμένει μεγάλη δύναμη της, παρότι μπορεί ταυτόχρονα και κατακτά την μια ξένη αγορά μετά από την άλλη.
Στην Eλλάδα οι πωλήσεις έφτασαν τα 103,32 εκ. ευρώ (από 91,95 εκ., αυξημένες κατά 12,36%), ενώ, στο εξωτερικό η βελτίωση του δείκτη έφθασε στο + 4,74% (στα 183,15 εκ. ευρώ από 174,87 εκ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ