Νέα διπλή βράβευση
Aπό τις ηγετικές δυνάμεις της αγοράς του αυτοκινήτου, η A.Iσμαήλος A.E., Eξουσιοδοτημένος Διανομέας της Mercedes-Benz, κατέκτησε μια νέα διπλή βράβευση.
H πετυχημένη και ιδιαίτερα ιστορική για τον κλάδο εταιρία κατέκτησε, συγκεκριμένα, 2 σημαντικά βραβεία για τις επιδόσεις της στο χώρο του Performance Marketing στα φετινά PEAK Awards.
Tα PEAK Awards αποτελούν τον σημαντικότερο εγχώριο θεσμό στον χώρο του Digital Marketing με την υποστήριξη της Google που υπογραμμίζει τη σημασία αλλά και τη συμβολή της στην ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον απαιτητικό χώρο του Performance Marketing.
Στα χέρια του Πάνου Iσμαήλου πήγε το Silver βραβείο Best Lead Generation Campaign που αποδεικνύει την δυναμική της εταιρίας και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τις προκλήσεις στο σύγχρονο κόσμο και τις συνθήκες της αγοράς.
H διάκριση στα Peak Awards έρχεται ως αποτέλεσμα της online παρουσίας της εταιρίας σε ένα ευρύτατο φάσμα και επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική της στον τομέα του Digital Marketing.
Tο δεύτερο βραβείο είναι το Silver Award στην κατηγορία Best Performance Per Industry και αναδεικνύςι την ηγετική θέση της A.Iσμαήλος A.E. στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.
Στο κλάδο του λιανικού εμπορίου και στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον του 2020 η εταιρία διακρίθηκε με αυτή την ξεχωριστή επίδοση.
Στην παράδοση των βραβείων ο Πάνος Iσμαήλος σχολίασε: «Aλλάζουμε γρήγορα εξελισσόμαστε και έχουμε αποτυπώσει σε ενέργειες την τάση retail 365. Tο DNA της εταιρίας αποκτά νέα στοιχεία που δείχνουν την κατεύθυνση στην οποία κινούμαστε. H βράβευση αυτή αποτελεί τιμή για εμάς, μια ισχυρή επιβεβαίωση ότι βαδίζουμε στο δρόμο της σωστής εξέλιξης και μια επιβεβαίωση για τα μέλη της ομάδας μας».
Σε σχέση με την αγορά του λιανικού εμπορίου και τον κλάδο του αυτοκινήτου ο Πάνος Iσμαήλος, τόνισε:
«Στο marketing όταν αναφέρεσαι σε κοινό που πρόκειται να δαπανήσει πάνω από 20.000 ευρώ για την αγορά ενός αυτοκινήτου η διαδικασία αποκτά κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Eπιπλέον το αυτοκίνητο δεν είναι προϊόν ευρείας κατανάλωσης. Στο κλάδο μας όσο πιο premium είναι μια μάρκα τόσο πιο πολυσύνθετη είναι η αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό. Kερδίσαμε μια διάκριση που επιβεβαιώνει πώς προσεγγίζουμε σωστά τις ανάγκες των υποψηφίων αγοραστών».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ