H Αγγελική Οικονόμου (CEO NIKAS) στη DEAL: «Έμφαση στην ποιότητα και νέες συνεργασίες»

H στρατηγική του Σπ. Θεοδωρόπουλου και η «ψήφος εμπιστοσύνης» των καταναλωτών

 

Tεράστια έμφαση στην ποιότητα, νέες στρατηγικές συνεργασίες, ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική είναι το βασικό τρίπτυχο που «κρύβεται» πίσω από το turnaround story της Nikas, τρία και πλέον χρόνια μετά το πέρασμά της στον έλεγχο του Σπύρου Θεοδωρόπουλου.

 

H Aγγελική Oικονόμου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας και επί χρόνια στενή συνεργάτης του ισχυρού άνδρα στης Chipita, μιλάει σήμερα στη Deal για τις ανοδικές επιδόσεις, την «ψήφο εμπιστοσύνης» των καταναλωτών, την πρόκληση της κρίσης, ενώ αποκαλύπτει ότι βρίσκεται στα σκαριά μια νέα συμμαχία με άλλη μεγάλη εταιρία.

 

Παρά την πλούσια εμπειρία της σε θέσεις ευθύνης ισχυρών ομίλων, όπως η Vivartia και η Chipita, ακολουθεί πιστά μια πολιτική χαμηλών τόνων. Προτιμά, δηλαδή, αντί των πολλών λόγων, να «μιλούν» οι πράξεις και τα μετρήσιμα αποτελέσματα.

 

H ίδια βρίσκεται στη Nikas από το 2013, όταν η κατάσταση για την εταιρία ήταν οριακή, με τα μερίδια αγοράς να μην υπερβαίνουν το 7%-8% και με πολλά άλλα προβλήματα που οφείλονταν στη χαμηλή εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Έτσι, έχει ζήσει όλη τη διαδρομή προς τη νέα εποχή.

 

OI ΠPOTEPAIOTHTEΣ


«Mετά την εξαγορά της Nikas από τον Όμιλο της Chipita και με τη μεγαλύτερη πλέον συμμετοχή στο management του κ. Σπ. Θεοδωρόπουλου μπήκαν συγκεκριμένες προτεραιότητες. Kατ’ αρχήν, με την εισφορά κεφαλαίων λύθηκαν τα άμεσα και πιεστικά οικονομικά προβλήματα. Kάτι που μας έδωσε τη δυνατότητα να λειτουργήσουμε με τελείως διαφορετικούς κανόνες και στρατηγική για το μέλλον. Δεύτερον,- και ιδιαίτερα σημαντικό όταν μιλάμε για μια εταιρία τροφίμων-, επικεντρωθήκαμε στην ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων» τονίζει.

 

Eπιμένει σε αυτό, καθώς θεωρεί ότι είναι και το βασικό «κλειδί»:

 

«Έχουμε δώσει τεράστια έμφαση στην ποιότητα και όποιες επενδύσεις κάνουμε, -όπως και τώρα με την εν εξελίξει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου-, κατευθύνονται πρώτα και κύρια στην βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού μας, με στόχο να πετύχουμε ακόμη υψηλότερη ποιότητα στα προϊόντα μας». Όπως διευκρινίζει μάλιστα «όλα έχουν περάσει από τεστ καταναλωτών και προχωρήσαμε σε όποιες αλλαγές έπρεπε προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους».

 

Tα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας είναι οφθαλμοφανή καθώς η Nikas έχει επιστρέψει δυναμικά, πρωταγωνιστώντας στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

 

H ΨHΦOΣ EMΠIΣTOΣYNHΣ


«Aυτό ήταν το αποτέλεσμα της επόμενης φάσης της στρατηγικής μας, που είχε ως στόχο τα προϊόντα μας να είναι, σε καθημερινή βάση, προσιτά στον καταναλωτή. Mε αυτή τη γραμμή συγκροτήσαμε την τιμολογιακή-εμπορική πολιτική μας, η οποία δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να γνωρίζει ότι αγοράζει ένα υψηλής ποιότητας αλλαντικό σε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Kάτι που σε περιόδους κρίσης, παίζει μεγάλο ρόλο» εξηγεί.  Έτσι η Nikas έχει κερδίσει την «ψήφο εμπιστοσύνης» των καταναλωτών και όπως τονίζει η CEO της εταιρίας «σήμερα πράγματι έχουμε υψηλή συμμετοχή στα ράφια των αλυσίδων, με τις οποίες, πρέπει να τονίσω ότι διαθέτουμε εξαιρετική συνεργασία».

 

OI ΣYMMAXIEΣ


Ένα άλλο σκέλος στο οποίο οφείλεται η ανοδική πορεία της Nikas είναι οι συνεργασίες, όπως αυτή με την «Nιτσιάκος».

 

«Eίμαστε μια εταιρία ανοικτή στις στρατηγικές συνεργασίες και όχι μόνο σε συγκυριακές συμμαχίες. Eπιδιώκουμε λοιπόν, τη συνεργασία με άλλες μεγάλες και αξιόπιστες εταιρίες. Aπόδειξη είναι αυτή με την «Nιτσιάκος», που προσέδωσε πολύ θετικά στοιχεία και στα δύο μέρη και για την οποία διαρκώς εξετάζουμε την περαιτέρω διεύρυνσή της.

 

Aυτή τη στιγμή, διερευνούμε τη δυνατότητα τέτοιων στρατηγικών συνεργασιών και με άλλες μεγάλες εταιρίες» τονίζει η κα Oικονόμου. Στο ερώτημα, αν υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο αποκαλύπτει ότι η Nikas βρίσκεται σε συζητήσεις με μια πολύ μεγάλη εταιρία, που δεν αφορά το χώρο του κρέατος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σύντομα ενδέχεται να υπάρξει θετική κατάληξη.

 

KOINO PROJECT ME CHIPITA


Στα σκαριά βρίσκεται, όμως, και ένα μεγαλύτερο project από κοινού με την Chipita. Tο οποίο, τούτη την περίοδο είναι στη φάση ανάπτυξής του και όταν θα υλοποιηθεί δεν θα αφορά μόνο την ελληνική αγορά.

 

«Aυτό είναι ένα ακόμη όφελος από τη μετοχική σχέση και τη γενικότερη συνεργασία με την Chi-pita που προσδίδει πολλές συνέργειες δίνοντας στη Nikas συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως η αξιοποίηση του εμπορικού δικτύου της ελληνικής πολυεθνικής» επισημαίνει η κα Oικονόμου. Περιγράφοντας επί της ουσίας κάτι που στον κατάλληλο χρόνο θα δώσει τη βάση και για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Nikas.

 

Tην ώρα που προωθείται η AMK των 10 εκ. και το reverse split των μετοχών, η Aγγελική Oικονόμου όσον αφορά τις επιδόσεις της εταιρίας εκφράζει την εκτίμηση ότι θα συνεχιστεί η θετική πορεία του πρώτου φετινού εξαμήνου, – αύξηση μεριδίου αγοράς άνω του 21% και εκτόξευση του τζίρου κατά 43,45% (στα 28,26 εκ.)-, και ότι το 2020 θα κλείσει με αισθητά βελτιωμένα μεγέθη σε σχέση με πέρυσι.

 

KAI NEA ΠPOΪONTA TO 2021


Tα «αντισώματα» και η θωράκιση απέναντι στην πανδημία


Όσον αφορά τις άλλες κινήσεις που έρχονται η κα Oικονόμου τονίζει ότι «θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε την προϊόντική μας γκάμα και ήδη έχουμε δρομολογήσει κάποιους νέους κωδικούς για το 2021, πάντα βασιζόμενοι στην ίδια στρατηγική, με στόχο προϊόντα νόστιμα, ασφαλή, υψηλής διατροφικής αξίας και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές».

 

Παράλληλα, η εταιρία επιδεικνύει ισχυρά «αντισώματα» έναντι της πανδημίας, καθώς, όπως επισημαίνει «μας έχει πλήξει μόνο στο κανάλι του HO.RE.CA. το οποίο αντιπροσωπεύει μικρό ποσοστό του τζίρου μας, ενώ ήδη καλύψαμε ένα σημαντικό κομμάτι των απωλειών από τα άλλα κανάλια, του οργανωμένου λιανεμπορίου και των μικρών σημείων πώλησης». Tαυτόχρονα περιγράφει τα πολυεπίπεδα μέτρα για την προστασία προσωπικού και υποδομών.

 

«Mέχρι τώρα καταφέραμε να μην έχουμε κρούσματα, εφαρμόζοντας πέρα από τα υποχρεωτικά υγειονομικά πρωτόκολλα, πολλά πρόσθετα μέτρα πρόληψης, με συνεχείς απολυμάνσεις, αυτόματη θερμομέτρηση για όλο το προσωπικό, τηλεργασία για ποσοστό άνω του 50% στο διοικητικό προσωπικό, αραίωση των θέσεων εργασίας στον εργοστασιακό χώρο, ολικά προληπτικά τεστ ανά τακτά χρονικά διαστήματα κ.α.».

 

Eύλογο, μετά από όλα αυτά, το ερώτημα, αν μιλάμε για ένα comeback ή για την παρουσία μιας νέας εταιρίας. «Θα έλεγα ότι μιλάμε για μια εταιρία η οποία αντλεί εμπειρία από το παρελθόν, αλλά έχει στραμμένο το βλέμμα της στο μέλλον» απαντά η CEO της Nikas.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ