Οι επιπτώσεις της πανδημίας στο 9μηνο
Θετικές διαφαίνονται οι προοπτικές της Παπουτσάνης για το υπόλοιπο του 2020, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της εταιρείας, ενώ το 2021 αναμένεται να φέρει άνοδο.
Αυτό αναφέρει η εταιρεία Παπουτσάνης, απαντώντας σε επιστολή της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Η ανοδική αυτή κίνηση της Παπουτσάνης θα οφείλεται και στην πλήρη ανάπτυξη εμπορικής συνεργασίας με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε εντός του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Πώς θα τραβήξει μπροστά ο κύκλος εργασιών
Επιπλέον, ώθηση στον κύκλο εργασιών αναμένεται να προσφέρει η περαιτέρω επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών που διατηρεί η Παπουτσάνης με άλλες πολυεθνικές εταιρείες αλλά και η υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων στο τμήμα μορφοποίησης σαπώνων, που θα της δώσουν τη δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγική της δυναμικότητα. Η έναρξη παραγωγής συνθετικού σαπουνιού θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της εταιρείας στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands της Παπουτσάνης
Παράλληλα, έχουν ήδη αρχίσει και πραγματοποιούνται ενέργειες που εστιάζουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands της Παπουτσάνης, οι οποίες εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν εξίσου στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
Ωστόσο, η εταιρεία θεωρεί πως η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων, αν και θα βελτιωθεί μερικώς τη νέα χρονιά σε σχέση με το 2020, δεν θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019 λόγω της πανδημίας και των συνεπειών της που αναμένεται να υφίστανται και για μέρος του 2021.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Η Παπουτσάνης ανακοίνωσε την επισκόπηση του εννεάμηνου, δηλαδή της περιόδου από 1.1.2020 έως 30.9.2020, ανά Τομέα Δραστηριότητας. Συγκεκριμένα:
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε συρρίκνωση κατά 63% στους πρώτους εννέα μήνες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, επηρεασμένη από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία και οι οποίες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν.
Προϊόντα Τρίτων: (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 99% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019. Στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων συνέβαλλε η περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού όπως και η υλοποίηση νέας συνεργασίας για την παραγωγή σαπώνων, επίσης με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία. Παράλληλα, οι πωλήσεις στέρεου σαπουνιού τόσο σε πελάτες εσωτερικού όσο και σε πελάτες εξωτερικού ήταν ενισχυμένες. Συγχρόνως, στην ανάπτυξη της κατηγορίας συνέβαλλε και η πώληση αντισηπτικών σε βιομηχανικούς πελάτες από την εγχώρια αγορά.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται στις αγορές του εξωτερικού και αναπτύχθηκε κατά 34%. Η διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και η γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων, συνέβαλλαν στην επέκταση των πωλήσεων.
Προτεραιότητα η ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της
Για την Παπουτσάνης από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, η ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα και παρακολουθεί συνεχώς την εξέλιξη της πανδημίας και επεκτείνει και εμπλουτίζει τα μέτρα που λαμβάνει προς αυτήν την κατεύθυνση.