Την Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στον Κηφισό ενώ στις 17 Δεκεμβρίου ανοίγει το κατάστημα της Μεταμόρφωσης -και τα δύο προσωρινά μόνο για online παραγγελίες και παραλαβή στο κατάστημα. H JYSK φτάνει έτσι τα 41 καταστήματα στην Ελλάδα, ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη φάση ανάπτυξής της που προέβλεπε τη λειτουργία 40 καταστημάτων έως το τέλος του 2020 με βάση το πενταετές πλάνο που εκπονήθηκε το 2015, χρονιά εισόδου της JYSK στηνΕλλάδα.
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και ακολούθησαν πολλά ακόμα καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της είναι το αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που έδειξε ο ιδρυτής της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας.
Η διοίκηση της εταιρείας, παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία το 2020, υλοποίησε τη δέσμευση του κυρίου Larsen για 40 καταστήματα JYSK στην Ελλάδα στα πέντε πρώτα χρόνια λειτουργίας της, όπως ο ίδιος είχε ανακοινώσει στον τύπο με την ευκαιρία των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος στην Αθήνα.Το άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων, στον Κηφισό και τη Μεταμόρφωση δεν σημαίνουν όμως το τέλος της ανάπτυξης της JYSK στην Ελλάδα καθώς η Δανέζικη εταιρεία δουλεύει ήδη το πλάνο επέκτασής της για τα επόμενα χρόνια.
Ο κος Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας αναφέρει: «Με τα δύο νέα καταστήματα η JYSK ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα και πλέον, διαθέτοντας 41 καταστήματα, έχουμε εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχουμε γίνει γνωστοί στους Έλληνες πελάτες μας. Το οικονομικό έτος που τελείωσε τον Αύγουστο ήταν το πρώτο που η JYSK Ελλάδας κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα ΕΒΙΤ, έστω και μικρό, αλλά μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως είμαστε σε πορεία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, παρά την δύσκολη για την αγορά τωρινή κατάσταση. Την ίδια στιγμή δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Στόχος μας είναι το δίκτυο των καταστημάτων μας να ξεπεράσει τα 60 μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτι που θα μας επιτρέψει να έχουμε παρουσία σε όλους τους μεγάλους δήμους και πόλεις της Ελλάδας».
Πέρα από την ανάπτυξη του δικτύου της η JYSK, μέσω της μετεγκατάστασης σημείων με χαμηλή απόδοση σε νέους πιο κατάλληλους χώρους αλλά και με την ανακαίνιση των παλιών καταστημάτων με βάση το νέο format που λάνσαρε πρόσφατα, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των υπαρχόντων καταστημάτων της. Ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του τζίρου η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο την marketing επικοινωνία και παρουσία της ενώ η ομάδα των στελεχών της αναπτύσσεται συνεχώς καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.