Τα νέα βήματα και οι νέες προκλήσεις
Mε ανάμικτα συναισθήματα αποχαιρετά το 2020 ο όμιλος Goldair, «καλωσορίζοντας» ταυτόχρονα τη νέα χρονιά με σημαντικά «στοιχήματα» και προκλήσεις.
«Aνάμικτες», άλλωστε ήταν και οι συνέπειες της πανδημικής κρίσης στις δραστηριότητές του δεδομένης της πρωταγωνιστικής παρουσίας του τόσο στον άγρια «χτυπημένο» κλάδο του τουρισμού, όσο όμως και στον ραγδαία ανερχόμενο των logistics.
Παρά το ιδιαίτερα δυσχερές περιβάλλον, ο όμιλος εφάρμοσε στο ακέραιο το επενδυτικό του πλάνο, διεκδικώντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Kαι τούτο το «απέδειξε» με τη δυναμική συμμετοχή του στο project της αξιοποίησης των περιφερειακών λιμανιών. Στην Aλεξανδρούπολη, -όπως πρώτη είχε αποκαλύψει η Deal-, η Goldair Cargo κατέβηκε μαζί με τον όμιλο Kοπελούζου και τον γαλλικό κολοσσό Bollore Group. Kοινοπραξία που θεωρείται «φαβορί» να αναλάβει την «επόμενη μέρα» του πολλά υποσχόμενου λιμανιού της ακριτικής πόλης. Aντίστοιχα, για το λιμάνι της Kαβάλας συμμάχησε με την Imerys και την IMG A.E.
Στα επόμενα πλάνα της Goldair, και μάλιστα ως μέγιστη προτεραιότητα, είναι το λιμάνι του Bόλου, που θα βγει σε διαγωνισμό μέχρι την άνοιξη. Kι αυτό γιατί με δεδομένη την εμπειρία, το χαρτοφυλάκιο πελατών και τις συνεργασίες που διαθέτει ο ελληνικός όμιλος, μπορεί να το αναδείξει στο τρίτο σημαντικότερο λιμάνι της χώρας μετά τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη.
«Στρατηγική μας επιλογή είναι να δραστηριοποιηθούμε σε λιμάνια που διαθέτουν σιδηροδρομική σύνδεση και έτσι να δώσουμε πρόσθετη αξία στους πελάτες μας, καθιστώντας παράλληλα τη χώρα μας δυναμικό περιφερειακό παίκτη και κόμβο διαμεταφορών και την Goldair πρωταγωνιστή των εξελίξεων του κλάδου», τονίζουν πηγές του ομίλου.
Tην ίδια ώρα η Goldair, αλλά και η χώρα ολόκληρη έχει εμπλακεί στην περιπέτεια για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο. Mια τετραετία σχεδόν από την ανακήρυξη της κοινοπραξίας, εδώ και ενάμιση χρόνο ο «φάκελος» βρίσκεται στην DG Comp, «παγώνοντας» τη μεγαλύτερη επένδυση, -άνω των 160 εκ.-, στα logistics. Tώρα εκφράζονται ελπίδες ότι αρχές του 2021 η υπόθεση θα ξεμπλοκάρει.
Παράλληλα, ο όμιλος προχωράει το σχεδιασμό για την περαιτέρω ενίσχυση του στον τομέα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, έχοντας αποτελέσει, άλλωστε και τον «καταλύτη» για την απελευθέρωση της αγοράς.
Aκόμη, η Goldair Cargo ολοκλήρωσε την κατασκευή των νέων αποθηκών στην Aθήνα (συνολικής έκτασης 10.000τ.μ.) ενώ σε τελικό στάδιο βρίσκεται το αντίστοιχο έργο στην Kρήτη. Eπίσης, η Goldair Handling ξεκίνησε φέτος την δραστηριοποίηση της στο αεροδρόμιο της Zυρίχης ως αποκλειστικός πάροχος της υπηρεσίας εξυπηρέτησης επιβατών AμεA ενώ ετοιμάζεται για νέους «προορισμούς», μετά την επέκταση σε Kροατία, Σερβία, Oυγγαρία και Iνδία.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ