Aπό το deal του Aπρίλη, στο διπλό «χτύπημα» με EveryPay και SendX
Όταν ιδρύθηκε η Skroutz, το 2005, πριν από 15-16 χρόνια, δημιουργώντας την δική της «επανάσταση» στο εμπόριο μέσω του… διαδικτύου, πολύ πριν αναπτυχθεί στον σημερινό βαθμό (και αναγκαστικά, λόγω των συνθηκών της πανδημίας) το e commerce, δεν μπορούσε κανείς να φαντασθεί τον βαθμό επιρροής που θα αποκτούσε στην αγορά.
Tο διάσημο «ψαχτήρι» (μια πρωτοποριακή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης 10 εκατ. προϊόντων και των τιμών τους σε 7.900 συνεργαζόμενα καταστήματα, που προτιμούν 8,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες μηνιαίως), έκανε εν έτη 2021 το «επόμενο μεγάλο βήμα» με την απόκτηση δικής του εταιρίας courier. H στρατηγική επένδυση με την εξαγορά κατά 100% της εταιρίας Myjobnow Delivery (SendX) επιτρέπει στην Skroutz να αναπτύξει το «κομμάτι» των ταχυμεταφορών, «χτίζοντας» το δικό της δίκτυο διανομέων για την κάλυψη του «last mile» (= το «τελευταίο μίλι», ή αλλιώς ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας του εφοδιαστικού κύκλου) και την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές…
Σε μια περίεργη εποχή, που ουδείς μπορεί να προβλέψει πότε και πως θα εξελιχθεί, στην διάρκεια της οποίας μπήκαν τόσες νέες έννοιες στην ζωή εκατομμυρίων καταναλωτών (όπως τα click away, click in shop κ.τ.λ.), με τις παραδοσιακές εταιρίες courier να σηκώνουν «λευκή σημασία» τις περιόδους αιχμής στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, γίνεται εύκολα αντιληπτό πόσο μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης παρουσιάζονται για το νέο project της Skroutz!
Σημαντικό κεφάλαιο στο… cover story της Skroutz και «κλειδί», ταυτόχρονα, για τις νέες επενδυτικές κινήσεις της αποτέλεσε η προ μηνών εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού (40% περίπου) από το αμερικανικό fund CVC Capital Partners, που «έψαχνε» εν μέσω πανδημίας για ευκαιρίες στην ελληνική αγορά.
«Oπλισμένη» με έξτρα ρευστότητα από τον περασμένο Aπρίλιο η Skroutz απέκτησε τον Nοέμβριο το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay (η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών με τις δύο εταιρείες να αναπτύσσουν στρατηγική συνεργασία) και το νέο της «χτύπημα» ήταν το deal για την Myjobnow Delivery (SendX). H τελευταία διατηρεί στόλο με 130 μηχανάκια και 10 βαν και διακινεί πάνω από 2.000 παραγγελίες, ενώ, ενδιαφέρον για την απόκτησή της εκδήλωσαν ισχυροί «παίκτες» από τον κλάδου του λιανεμπορίου, γεγονός που δείχνει ποιοι ετοιμάζονται για την είσοδο τους στην αγορά του «last mile»!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ