Διαδικτυακά λόγω κορωνοϊού πραγματοποιήθηκε το στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, στο φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών έλαβαν μέρος, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το 2020 η Κρι Κρι σημείωσε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και είναι δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα και για το 2021 ετοιμάζει νέα προϊόντα.
Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2020, παρ’ όλες τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη. Χάρη σε αυτές, έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε νέα καινοτόμα προϊόντα παγωτού και να εισερχόμαστε στη νέα δεκαετία με αυξημένη παραγωγική ικανότητα, τόσο για την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Με κεντρικό μήνυμα «Πάμε για μεγάλες απολαύσεις» κοιτάμε με αισιοδοξία το μέλλον και τη νέα χρονιά».