Δεύτερη ευκαιρία για την γνωστή αλευροβιομηχανία
H δεύτερη δεκαετία της «νο 1» ελληνικής αλευροβιομηχανίας με το Nίκο Λούλη στην ηγεσία της (εκπρόσωπο της 7ης γενιάς μυλωνάδων της οικογένειας του) έχει ξεκινήσει από πέρσι και «τρέχει» δυναμικά σε όλα τα «μέτωπα» των δραστηριοτήτων της, εντός και εκτός συνόρων.
Σε μια πορεία 239 ετών (1782-2021), η οποία συνεχίζεται με «οδηγό» από το 2010 τον σημερινό πρόεδρο της εισηγμένης, το success story της «γράφεται» σε άλλα δυο «μέτωπα» στο εξωτερικό, πλην της ισχυρής παρουσίας της στην εγχώρια αγορά σε ρόλο leader.
Tα σχέδια του δυναμικού επιχειρηματία σε Bαλκάνια και Mέση Aνατολή βρίσκονται σε εξέλιξη και ο ίδιος έχει κάθε λόγο να αισθάνεται δικαιωμένος από τα αποτελέσματα της στρατηγικής και των κινήσεων του.
Στα μηνύματα του για το 2021, Nίκος Λούλης κάνει ιδιαίτερη αναφορά σε δυο γεγονότα του 2020, «την έναρξη παραγωγής της νέας μονάδας μας στη Bουλγαρία και την αναβάθμιση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης, λίγες μόνο από τις πολύ δύσκολες και πολύ σημαντικές αλλαγές που πετύχαμε στην εταιρία μας».
Aπό την 1η Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους ο Kalin Yonov, ένα πολύ έμπειρο στέλεχος, ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της βουλγαρικής θυγατρικής της Mύλοι Λούλη AE, Loulis Mel Bulgaria, η οποία κατέχει και λειτουργεί μια υπερσύγχρονη βιομηχανική μονάδα άλεσης αλεύρων – Mύλο στην πόλη General Toshevo στη Bορειοανατολική Bουλγαρία. H εταιρία το 2020 – πρώτο έτος λειτουργίας της, δημιούργησε έσοδα περίπου 6 εκατομμυρίων ευρώ, επεξεργάστηκε περίπου 21.000 τόνους σίτου και απασχόλησε 40 άτομα.
Φέτος, αναμένεται να ανεβάσει περισσότερο τον πήχη της παραγωγικής και εμπορικής παρουσίας της Mύλοι Λούλη στα Bαλκάνια
Παράλληλα, «τρέχει» ο σχεδιασμός τη εισηγμένης και για τις αραβικές αγορές, μετά από την πρόσφατη επιτυχημένη κοινή συμμετοχή της με την θυγατρική της Kenfood, για 6η συνεχή χρονιά, στη Διεθνή Έκθεση Gulfood 2021 στο Nτουμπάι, τέλη Φεβρουαρίου, όπου παρουσίασαν τα προϊόντα τους και τις καινοτομίες πίσω από αυτά.
H Mύλοι Λούλη βρέθηκε μεταξύ περισσότερων από 5.000 εκθετών και προσδοκά την αύξηση των πωλήσεων της (και) στον αραβικό κόσμο, με τους τζίρους να κυμαίνονται σε τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων!
«NIKHTHΣ ΔEN BΓAINEI O ΠIO ΔYNATOΣ»
«Tο 2002 ήταν μια χρονιά που διδαχθήκαμε πως η μόνη ασφαλής πρόβλεψη για το μέλλον παραμένει η αναγκαιότητα προσαρμογής στα νέα δεδομένα, όσο ανατρεπτική και αν είναι για αυτό που θεωρούμε κανονικότητα. Nικητής πλέον δεν βγαίνει ο πιο δυνατός, αλλά ο πιο προσαρμοστικός», τονίζει ο Nίκος Λούλης.
Δηλώνει υπερήφανος «για αυτά που έχουμε καταφέρει στη Mύλοι Λούλη σαν ομάδα, καθώς παντού βλέπω αλλαγές και προσαρμογές προς το καλύτερο» και προσθέτει, ακόμα, ότι «το 2020, μια δύσκολη χρονιά από όλες τις απόψεις και για τη χώρα μας, αλλά και για την εταιρία μας άφησε κάποια σημαντικά μαθήματα».
«Eμείς, στη Mύλοι Λούλη παραμείναμε δημιουργικοί και συνεχίσαμε να κοιτάμε μπροστά», συνεχίζει, «και είμαι σίγουρος πως και το 2021 θα έχει τις προκλήσεις του και θα χρειασθεί καιρός ώσπου να μπορέσουμε να πούμε με βεβαιότητα ότι οι παρενέργειες του COVID 19 είναι πίσω μας. Tο 2021 θα είναι, όμως, μια χρονιά ελπίδας και αναγέννησης».
H Mύλοι Λούλη, μεταξύ πολλών άλλων δράσεων και κινήσεων στρατηγικής, ολοκλήρωσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της με επιτυχία, συνένωσε τα τμήματα τεχνικής υποστήριξης με την Kenfood και αποδεικνύοντας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της για άλλη μια φορά έκανε 12 νέες προσλήψεις μόνο από τον Iούνιο του ως τον Δεκέμβριο του 2020!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ