Την Πέμπτη 22 Απριλίου ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στην Ελευσίνα καθώς το πλάνο επέκτασης της Δανέζικης αλυσίδας που πλέον φτάνει τα 43 καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζεται παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία.
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και ακολούθησαν πολλά ακόμα καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της είναι το αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που έδειξε ο ιδρυτής της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας. Η διοίκηση της εταιρείας, παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία συνεχίζει το πλάνο επέκτασής της που προβλέπει πολλά νέα καταστήματα αλλά και ανακαινίσεις υπαρχόντων καταστημάτων τα επόμενα χρόνια.
Ο κος Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας αναφέρει: «Το κατάστημα της Ελευσίνας δείχνει την προσήλωσή μας στο πλάνο ανάπτυξης του δικτύου μας με επόμενο μεγάλο στόχο να ξεπεράσουμε τα 60 καταστήματα μέσα στα επόμενα χρόνια. Κάθε μεγάλος δήμος και πόλη της Ελλάδας αποτελεί πιθανή περιοχή για ένα κατάστημα JYSK και για αυτό εξετάζουμε συνεχώς κτίρια που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν καταστήματα που να καλύπτουν τις προδιαγραφές μας. Η JYSK έχει πλέον εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχει αποκτήσει πιστούς πελάτες στην Ελλάδα. Η εμπειρία μας από την δημιουργία πάνω από 3.000 καταστημάτων σε 51 χώρες στον κόσμο αλλά και η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από το 2015 στην Ελλάδα μας βοηθάει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες που προκύπτουν από την πανδημία και συνεχίζουμε να δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Ταυτόχρονα σύντομα θα ξεκινήσει και ένα πλάνο ανακαινίσεων καταστημάτων που έχουν ήδη αρκετά χρόνια λειτουργίας με βάση το νέο concept που εφαρμόζεται ήδη στα νέα μας καταστήματα και προσφέρει μια ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία».
Ταυτόχρονα με την επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων αλλά και την ανάπτυξη του τζίρου η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο την marketing επικοινωνία και παρουσία της ενώ η ομάδα των στελεχών της μεγαλώνει συνεχώς καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.