Στον αέρα βρίσκονται τα κρισιμότερα έργα του Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν και έπειτα από χρόνια βρέθηκε μειοδότης για την επέκταση του Μετρό από Χαϊδάρι έως Πειραιά (η κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ – Ghella SPA – Alstom Transport).
Αν και η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι οι σταθμοί –που είναι σχεδόν ολοκληρωμένοι- θα τεθούν σε λειτουργία εντός 6 έως 12 μηνών σε πρώτη φάση όμως θα πρέπει η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής να δώσει το πράσινο φως ώστε να υπογραφεί η σύμβαση με τη Siemens ώστε να προχωρήσουν τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης.
Κάποιοι συνδέουν τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες εντός των ημερών θα δοθεί η έγκριση για τη σύμβαση με τη Siemens με την σημερινή επίσκεψη του αντικαγκελαρίου της Γερμανίας Φιλιπ Ρέσλερ.
Η πραγματικότητα είναι πως ο χρόνος πιέζει: προ ημερών, ο υφυπουργός υποδομών Γ. Μαγκριώτης είχε δηλώσει στη Βουλή πως αν οι επτά σταθμοί δεν παραδοθούν μέχρι τον προσεχή Ιούνιο κινδυνεύουμε να χάσουμε την κοινοτική χρηματοδότηση (ύψους άνω των 450 εκατ. ευρώ) για το σύνολο του έργου και όχι μόνο για το τμήμα που θα υλοποιήσει η Siemens.
Οι σταθμοί που είναι προς παράδοση είναι δύο (Περιστέρι, Ανθούπολη) στην επέκταση προς το Περιστέρι, τέσσερις στην επέκταση προς Ελληνικό (Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό) και ένας στο τμήμα προς Χαϊδάρι (Αγ. Μαρίνα).