Νέες συμφωνίες για να ενισχύσει τις επιδόσεις του “Athens Heart” να αντέξει… στον ανταγωνισμό και να αντιμετωπίσει τις ζημιές της SATO
Η «μονομαχία» δύο ισχυρών του real estate με… λάφυρο το καταναλωτικό κοινό των δυτικών προαστίων καλά κρατεί. Η δυναμική έναρξη του «River West», του εμπορικού κέντρου του Νίκου Στασινόπουλου στον Κηφισό, το οποίο έχει κερδίσει τη… μάχη των εντυπώσεων λόγω της πρόσφατης έναρξης της λειτουργίας του, έχει θέσει σε… επιφυλακή τον Σωτήρη Θεοδωρίδη. Γι’ αυτό και ο επικεφαλής της Pasal Development με συνεχείς τονωτικές «ενέσεις» προσπαθεί να προσελκύσει επισκέπτες και να θέσει υπό την… σκέπη του «Athens Heart» στον Ταύρο νέα καταστήματα και μισθωτές.
Οι πληροφορίες θέλουν το mall της Βιοχάλκο, το οποίο άνοιξε τις πύλες του τον Απρίλιο, να έχει πετύχει αύξηση της επισκεψιμότητάς του από μήνα σε μήνα κατά 6% και σε αυτό συμβάλλει κατά πολύ και το όμορο ΙΚΕΑ του ομίλου Φουρλή. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Νίκος Στασινόπουλος έχει μισθώσει το 80% περίπου των καταστημάτων και μάλιστα πολλά από αυτά με χαμηλότερες τιμές ενοικίων σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μέσα σε αυτό το σκηνικό, αφού τόσο ο «Mr Βιοχάλκο», όσο και ο «Mr Pasal» στοχεύουν σε ένα κοινό 500.000 κατοίκων των γύρω περιοχών, ο δεύτερος προτάσσει τα δικά του «όπλα» για να μπορέσει να αντεπεξέλθει, αλλά και για να βγάλει τον όμιλό του από την… καρδιά των ζημιών ύψους 11,7 εκατ. ευρώ.
Νέα καταστήματα και επαναλειτουργία του κλειστού παγοδρομίου της Αθήνας είναι δύο από τις βασικότερες κινήσεις στις οποίες προχώρησε ο Σωτήρης Θεοδωρίδης προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες όλων των ηλικιών και μάλιστα διοργανώνοντας κατά τακτά χρονικά διαστήματα μια σειρά από happenings. Βλέποντας πως οι επιδόσεις του «Athens Heart» είναι βελτιωμένες σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, στοίχημά του είναι να αυξήσει την επισκεψιμότητα πέραν του 6% που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2011 και να διατηρήσει σταθερό ή ακόμη και να αυξήσει τον τζίρο των καταστημάτων που φιλοξενούνται στο εμπορικό κέντρο του Ταύρου.
Ήδη το προϊοντικό μείγμα ενισχύεται μέσω καινούριων συμφωνιών με εταιρείες, όπως τα «Shopping House», «Loft Home Gallery» και «Volta Fun Park», ενώ το παγοδρόμιο των 800.000 τ.μ. θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι τα τέλη Απριλίου. Κάποιοι δεν αποκλείουν ωστόσο, να αξιοποιήσει ο Σωτήρης Θεοδωρίδης και γειτονικό του «Athens Heart» χώρο, δικής του ιδιοκτησίας, προκειμένου να προσελκύσει και άλλα καταστήματα και μισθωτές, επεκτείνοντας έτσι το υπάρχον εμπορικό κέντρο.
Στη Χαλκίδα
Ο Σωτήρης Θεοδωρίδης επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδα από το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο της Pasal Development, όχι μόνο για χάρη του ανταγωνισμού, αλλά και επειδή θέλει ως ένα σημείο να αντισταθμίσει τις όποιες απώλειες του ομίλου από το «μπλόκο» των έτερων σχεδίων του με κυριότερο εκείνο στην Εύβοια, αλλά και από τις ζημιογόνες χρήσεις της SATO στον κλάδο επίπλου.
Ο επιχειρηματίας περιμένει ακόμη την έγκριση των σχετικών αδειών για την υλοποίηση του mall στην Χαλκίδα, αλλά και την κάμψη των αντιστάσεων κατοίκων, μερίδας τοπικών φορέων και εμπορικών συλλόγων που δεν θέλουν να κατασκευαστεί το εμπορικό κέντρο.
Από την άλλη, ο κύκλος εργασιών της Sato υποχώρησε κατά 41% περίπου στο πρώτο εξάμηνο και οι ζημίες μετά φόρων διευρύνθηκαν στα 6,9 εκ. ευρώ από 4,8 εκ. πέρυσι.