Συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο η Public MediaMarkt, καθώς -μετά το νέο κέντρο logistics και τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις- εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο Golden Hall.
Το νέο Public, που βρίσκεται σε προνομιούχα θέση εντός του εμπορικού κέντρου, έχει εμβαδόν 3.200 τετραγωνικά μέτρα, είναι το μεγαλύτερο σε έκταση σημείο πώλησης στην Ελλάδα, εκτείνεται σε τρία επίπεδα και αποτελεί τη “ναυαρχίδα” της εταιρείας στο κομμάτι του retail.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας επένδυσης 1,4 εκατ. ευρώ ενώ το άνοιγμά του συνέπεσε με την επανέναρξη του λιανεμπορίου, πιστοποιώντας τη σημασία που δίνει η Public στο δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων. Το νέο κατάστημα αυτό σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς βρίσκεται στην αιχμή του νέου πλάνου επέκτασης, το οποίο περιλαμβάνει νέα καταστήματα, αναβάθμιση υπαρχόντων αλλά και νέες επενδύσεις στους κλάδους των logistics αλλά και του e-commerce.
Νέα προϊόντα και υπηρεσίες
Παράλληλα, το νέο κατάστημα ενσωματώνει μια σειρά από καινοτομίες, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και υπηρεσιών που αναδεικνύουν τα νέα δεδομένα που φέρνει η Public στο λιανεμπόριο. Έτσι, για πρώτη φορά εντός του καταστήματος διατίθεται διευρυμένη γκάμα από προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (small household appliances). Μάλιστα, οι επισκέπτες μπορούν να δουν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα αυτά σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού.
Επιπλέον, το νέο κατάστημα φέρνει μια σειρά από νέες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα την παραλαβή των προϊόντων από ειδικά σημεία εντός του καταστήματος καθώς και την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου. Εντός του καταστήματος βρίσκονται επίσης βιτρίνες με ψηφιακές οθόνες καθώς και ψηφιακές σημάνσεις. Μέσω αυτών οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν τόσο για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων όσο και για τη διαθεσιμότητά τους στο σύνολο του δικτύου ενώ μπορούν να πληρώσουν ανέπαφα από οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος.
Έμφαση στην omni-channel στρατηγική
Το άνοιγμα του νέου καταστήματος στο Golden Hall σε συνδυασμό με τις επενδύσεις στο e-commerce και τα logistics εντάσσονται αρμονικά στην omni-channel στρατηγική της εταιρείας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι πελάτες της Public μπορούν να “παντρέψουν” αρμονικά την εμπειρία των φυσικών καταστημάτων αλλά και του e-commerce, απολαμβάνοντας μάλιστα μια σειρά από συνδυαστικές υπηρεσίες. Έτσι, η Public MediaMarkt επιβεβαιώνει το ρόλο της ως κορυφαίος omni-channel retailer στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα υλοποιεί το στόχο της να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία shopping στους καταναλωτές, ανεξάρτητα από το κανάλι που αυτοί θα επιλέξουν.