Παρά την οικονομική κρίση και την κάμψη της αγοραστικής δύναμης ο όμιλος Βερόπουλου παρουσίασε αυξημένες πωλήσεις κατά 0,48% στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2011.
Επίσης, με ικανοποιητική κερδοφορία «τρέχουν» οι θυγατρικές του ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ομίλου είναι το εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο, το πλήθος των ιδιόκτητων καταστημάτων που βρίσκονται σε περίοπτες θέσεις και η ισχυρή παρουσία του σε περιοχές με ιδιαίτερη ανάπτυξη (πχ Κρήτη όπου η θυγατρική εταιρεία Χαλκιαδάκης διατηρεί υψηλή κερδοφορία).
Οπως σημειώνει ο κ. Βερόπουλος «τα δυνατά αυτά χαρτιά μας δημιουργούν τη βεβαιότητα ότι θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας και θα παραμείνουμε ένας από τους σταθερούς πυλώνες της λιανικής αγοράς τροφίμων». Παράλληλα με την εσωτερική αγορά, ο όμιλος διαθέτει ισχυρή παρουσία σε γειτονικές αγορες, την πΓΔΜ και την Σερβία, όπου ολοκληρώνεται σύντομα η ανέγερση τριών νέων σούπερ μάρκετ, δυο στα Σκόπια και ένα στο Βελιγράδι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του ομίλου στα Βαλκάνια αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 25%. Και τα κέρδη της θυγατρικής εταιρείας στα Σκόπια αναμένεται να φθάσουν τα 9 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2011 από 7,5 εκατ. ευρώ το 2010 ενώ και στη Σερβία θα φθάσουν τα 2,9 εκατ. ευρώ από 1,9 εκατ. ευρώ το 2010.
Όπως εξηγεί ο Βερόπουλος «η απόφαση μας να επενδύσουμε στο εξωτερικό έχει μειώσει σημαντικά τους κραδασμούς από την κρίση και εξασφαλίζει για τους προμηθευτές μας πρόσβαση σε δυο σημαντικές αγορές». Και προσθέτει πως «η στρατηγική του ομίλου στην Ελλάδα έχει στόχο την διατήρηση όλων των σημείων πώλησης που διαθέτει αλλά και των 6.000 θέσεων εργασίας σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός κλείνει καταστήματα και απολύει εκατοντάδες υπαλλήλων. Ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής αυτής είναι η αλληλοϋποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων».