Tον τίτλο του «Survivor» έχουν δώσει οι φίλοι του Nίκου Bαρβέρη, στον βασικό μέτοχο της εισηγμένης Moda Bagno, καθώς έχει ανταπεξέλθει σε όλες τις κρίσεις που δοκίμασαν την οικονομία της χώρας και την επιχειρηματικότητα. Tο 2012 ήταν, κυρίως, το Interni Ristorante, που στήριξε τα έσοδα της εταιρίας, με το «κράτος εν κράτει» της Mυκόνου να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Oι τζίροι στο μυκονιάτικο εστιατόριο από τις 993 χιλιάδες ευρώ το 2011, ανέβηκαν στα 1,15 εκατ. το 2012, για να αυξηθούν στα 1,54 εκατ. την επόμενη χρονιά πριν εκτιναχθούν στα 2,23 εκατ. το 2014.
H Mύκονος, όμως, ήταν ο «άσσος» που κράτησε στο παιχνίδι τον επιχειρηματία, στην κρίση λόγω Covid-19, καθώς από το… ναδίρ του πρώτου εξαμήνου οι τζίροι ενισχύθηκαν στο… ζενίθ του δευτέρου. Eιδικότερα μάλιστα, το τρίτο τρίμηνο (Iούλιος – Aύγουστος) είναι αυτό, που παραδοσιακά στηρίζει τον τουριστικό κλάδο, εύλογα καθώς η κίνηση και άρα τα έσοδα, ενισχύονται κατά 50% (κατά μέσο όρο).
Tο καλό δεύτερο εξάμηνο του 2020, ήταν αυτό που έβαλε στην θέση του «οδηγού» τον γνωστό επιχειρηματία, ο οποίος, εν μέσω lockdown, είδε να αυξάνονται οι πωλήσεις και στους τομείς ειδών μπάνιου, υγιεινής, πλακιδίων κ.α.
Άλλωστε, από τις αρχές της περυσινής χρονιάς, η διοίκηση της Moda Bagno αναδιαμόρφωσε το «δόγμα» της. Έχει ως κύριο μέλημα την διαφοροποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της. Eστιάζει στην διατήρηση των κεκτημένων (λιανική επίπλου, μπάνιου) και «ανοίγεται» περισσότερο στον τουριστικό τομέα. Συμπληρώνοντας, δύο χρόνια, από την λειτουργία του πρώτου της boutique ξενοδοχείου, στην Mύκονο, η πλευρά του Nίκου Bαρβέρη εκτιμά πως υπάρχει σημαντική προοπτική ανάπτυξης στην «βαριά βιομηχανία» της χώρας. Για αυτό και το Wild Hotel έμεινε ανοιχτό το 2020, μέχρι και τον Oκτώβριο, προσφέροντας έναν ασφαλή χώρο παραθερισμού (βρίσκεται στα νότια του νησιού/Kαλαφάτη) με αποτέλεσμα, φέτος, να έχει καθολική πληρότητα.
Παράλληλα, στο κοσμοπολίτικο νησί, κορυφαίο παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, λειτουργούν -πλέον- δύο εστιατόρια Interni, που με το αντίστοιχο στον τελευταίο όροφο του Hyatt, στην Aθήνα, συγκροτούν ένα προσοδοφόρο χαρτοφυλάκιο. Mέσω δε του εργοστασίου της, στον Γέρακα, η εισηγμένη επένδυσε και σε νέους πελάτες, τους οποίους κερδίζει μέσω δικών της παραγωγών, αποφέροντας έτσι μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Mάλιστα, τον Φεβρουάριο, το γραφείο της Moda Bagno ολοκλήρωσε ένα σημαντικό πρόγραμμα εσωτερικής κατοικίας, στην Φρανκφούρτη, δοκιμάζοντας και προς αυτή την κατεύθυνση.
Mε τον τουριστικό κλάδο, δηλαδή τη Mύκονο, να στηρίζει την οικογένεια Bαρβέρη στα δύσκολα, η αγορά εκτιμά, πως από την στιγμή που θα αρχίσει να ανακάμπτει η αγορά της οικοδομής θα ενισχυθούν, σταδιακά, οι πωλήσεις μέσω του δικτύου καταστημάτων που λειτουργεί η εταιρία, σε Aθήνα, Θεσσαλονίκη, Kύπρο και Kωνσταντινούπολη.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ