Σε μακέτα μπορούν να απολαμβάνουν, όσοι θέλουν, το αεροδρόμιο στο Καστέλλι καθώς το έργο δεν προσέλκυσε κανέναν ενδιαφερόμενο να αναλάβει την κατασκευή του.
Το έργο, προϋπολογισμού 900 εκατ. ευρώ, με τις τρέχουσες οικονομικές συγκυρίες φαίνεται πως απομάκρυναν τους ενδιαφερόμενους ομίλους αν και η διαγωνιστική διαδικασία είχε παραταθεί πέντε φορές.
Νωπές είναι ακόμα οι εξαγγελίες του Δημήτρη Ρέππα ο οποίος από το βήμα του Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο, πριν από περίπου δυο χρόνια, κατηγορούσε τον προκάτοχό του Γ. Σουφλιά για δημοπράτηση έργων υποδομής «χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση». Διαβεβαίωνε δε πως το αεροδρόμιο στο Καστέλλι «θα πραγματοποιηθεί».
«Είμαστε στην τελική ευθεία πια» δήλωνε σε ξένα πρακτορεία ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, την επόμενη της δεύτερης αναβολής του διαγωνισμού.
Όπως αναφέρουν παράγοντες των κατασκευών, εάν δεν αρθεί το αδιέξοδο στις τέσσερις από τις πέντε υπό κατασκευή και αναβάθμιση εθνικές οδούς, θα είναι σχεδόν αδύνατο να πραγματοποιηθούν νέες μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα.
Όσον αφορά το αεροδρόμιο στο Καστέλλι, αναμένεται, κατά πληροφορίες, να μπει στον «πάγο», καθώς για την ώρα πιθανό «επαναλανσάρισμα» του έργου θεωρείται απίθανο. Το ερώτημα βέβαια είναι τι μέλλει γενέσθαι με τις μελέτες αξίας εκατομμυρίων ευρώ που βρίσκονται σε εξέλιξη και αφορούν την προώθηση του υφιστάμενου σχεδιασμού του έργου.
Ας σημειωθεί ότι αρχικά ενδιαφέρον για το έργο είχαν επιδείξει η Ελλάκτωρ, η J&P Άβαξ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Μηχανική, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Vinci, η Hochtief και η Archirodon.