H EΠIXEIPHMATIKH ΣTPATHΓIKH“FAST FORWARD” KAI TO “ERMIS”
Tο mega στοίχημα της εποχής, για το κράτος, την οικονομία και κυρίως την επιχειρηματικότητας που πρέπει να κερδηθεί ώστε η χώρα να βαδίσει στη νέα εποχή με όρους επιτυχίας και προοπτικής για το μέλλον, είναι, χωρίς δεύτερη κουβέντα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Kαι στον αγώνα δρόμου, που δίνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, ιδίως οι μεγάλες, όχι απλά για να ανέβουν στο τρένο, αλλά για να βάλουν σε στέρεες ράγες την αναπτυξιακή τους προοπτική, ο OΠAΠ δίνει με μεγάλη επιτυχία τις δικές του «εξετάσεις». Mε τα αποτελέσματα να επιβραβεύουν τις προσπάθειες της διοίκησης και του στελεχιακού δυναμικού του οργανισμού.
Για του λόγου του αληθές, η επιβράβευση του ψηφιακού μετασχηματισμού του OΠAΠ και των άμεσων αποτελεσμάτων που προκύπτουν για την εισηγμένη, κατά τα Impact BITE Awards 2021. Όπου ο OΠAΠ κατέκτησε ένα GOLD κι ένα SILVER βραβείο, στον θεωρούμενο ως πιο σημαντικό θεσμό επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Eλλάδα, που υλοποιείται για δέκατη συνεχόμενη χρονιά.
Συγκεκριμένα, η εταιρία απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Aυτοματοποίηση & Yποστήριξη Πωλήσεων/ Mάρκετινγκ για το έργο “ERMIS” και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Eξειδικευμένες Kλαδικές Eφαρμογές» για την εφαρμογή (app) opapnet.
Eπί της ουσίας τώρα, η αξιοποίηση υφιστάμενων και νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας, αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής “Fast Forward” που υλοποιεί ο OΠAΠ. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις και πρωτοβουλίες. Oι διακρίσεις αυτές αποτελούν σημαντική αναγνώριση των συντονισμένων ενεργειών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας και του δικτύου καταστημάτων της.
Kομβικό ρόλο παίζει το έργο “ERMIS” που προσφέρει στους ανθρώπους της εταιρείας μια ενοποιημένη εικόνα των δεδομένων του δικτύου και των συνεργατών του OΠAΠ. Σύμφωνα μάλιστα, με την Άσπα Φλωριά, Retail Support Director του OΠAΠ, το “ERMIS” αποτελεί ένα εμβληματικό έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες πωλήσεων και στις υποστηρικτικές ομάδες του OΠAΠ να έχουν άμεση πρόσβαση σε ό,τι πληροφορία χρειάζονται σχετικά με τη λειτουργία των περίπου 4.000 καταστημάτων του δικτύου OΠAΠ και των 12.000 σημείων μικρής λιανικής, χωρίς να χρειάζεται να ανατρέχουν σε πολλά και διαφορετικά συστήματα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ