Την παραγωγή των πλαστικών της καρτών μεταφέρει στην Ελλάδα η εταιρεία Ederned Greece.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Κολοβός «έχοντας ως προτεραιότητα την στήριξη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αποφασίσαμε να δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες στον χώρο της εκτύπωσης και παραγωγής καρτών, την Inform Π. Λύκος η οποία αναλαμβάνει άμεσα την παραγωγή των πλαστικών καρτών της εταιρείας μας» και συμπλήρωσε, «μεταφέρουμε στην Ελλάδα την παραγωγή πλαστικών καρτών και έτσι αυξάνουμε τα στάνταρτς και βελτιώνουμε τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούμε στους πελάτες μας». Σημειώνεται ότι από το 2ο τρίμηνο 2022, η Edenred στην Ελλάδα προχωρά στη μετάβαση του συνόλου του χαρτοφυλακίου της σε κάρτες από ανακυκλωμένο πλαστικό.
Την ίδια στιγμή η εταιρεία επενδύει στην ψηφιοποίηση των λύσεών της, διαθέτοντας στην ελληνική αγορά την Ticket Restaurant ® ZERO, την πρώτη άυλη λύση για mobile πληρωμές. Η νέα 100% ψηφιακή λύση, λειτουργεί συμπληρωματικά στις ήδη υπάρχουσες προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας και εντάσσεται σε μία ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική, που έρχεται να εκσυγχρονίσει την εμπειρία των πελατών της.
Η καινοτόμος τεχνολογία που εφαρμόζει η Edenred στην Ελλάδα, εξασφαλίζει χαρακτηριστική ευκολία στην έκδοση (σε λιγότερο από 24 ώρες) αλλά και τη δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης σε λιγότερο από ένα λεπτό, που βοηθά τις εταιρείες να εξελίξουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους εργαζομένους τους. Ταυτόχρονα, προσφέρει απόλυτη ασφάλεια αλλά και υγειονομική προστασία (covid-free) μέσα από μία απόλυτα ανέπαφη εμπειρία. Με τη νέα Ticket Restaurant ® ZERO, οι πελάτες θα έχουν πλέον την δυνατότητα επιλογής μεταξύ πλαστικής ή άυλης κάρτας για να πραγματοποιούν in-store αλλά και online τις συναλλαγές τους.
Αναφερόμενος στην πορεία της Edenred στην Ελλάδα, ο κ. Κολοβός σημείωσε ότι, μέσα από ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο B2B2C υπηρεσιών που έχει χτιστεί γύρω από τρεις επιχειρηματικούς άξονες (Παροχές εργαζομένων, Fleet & Mobility, Κίνητρα και Επιβράβευση), συνεργάζεται με περισσότερες από 6.000 εταιρείες στην ελληνική αγορά και περισσότερα από 10.000 καταστήματα (εκ των οποίων 3.500 σούπερ μάρκετ/μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα από την εστίαση) εξυπηρετώντας καθημερινά πάνω από 300.000 εργαζόμενους, μέσα από το μεγαλύτερο συνεργαζόμενο δίκτυο του κλάδου. Σημείωσε δε, ότι η αξία των διατακτικών και καρτών που εκδίδει η Edenred στην ελληνική αγορά ανέρχεται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ.
Το 2020, σύμφωνα με τον κ. Κολοβό, ήταν μια χρονιά δύσκολη αλλά η Edenred Greece κατάφερε να καινοτομήσει και να διατηρήσει τα οικονομικά της μεγέθη στα ίδια επίπεδα με το 2019. Η εταιρεία, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, λόγω των περιοριστικών μέτρων και της κλειστής εστίασης, προσπάθησε να ενισχύσει τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ενώ πρόσθεσε στο δίκτυό της 1.000 νέα καταστήματα. Η στρατηγική της εταιρείας είναι να διευρύνει περαιτέρω τις συνεργασίες της θέτοντας ως στόχο τα 2.000 καταστήματα ετησίως.
Επίσης, ο κ. Κολοβός εκτίμησε ότι το 2021 θα κινηθεί θετικά και εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Μπαίνουμε σε περίοδο σημαντικής ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας» εστιάζοντας ειδικότερα στις δυνατότητες που ανοίγονται στην εταιρεία από την ανάπτυξη νέων, καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων.